Nieuw forumlid

Gestart door edwinv70, 07-07-2007 17:14:55

Vorige topic - Volgende topic

edwinv70

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een V70 Classic en heb al veel informatie op dit forum gevonden. Het wordt in 1e instantie een auto voor mijn vriendin, maar natuurlijk ook voor eigen pleziertochtjes  ;D. Hopelijk slaag ik snel!

Heb nog niet zoveel auto's gehad, maar al wel 2x een volvo:
Volvo 740 sedan '88
Heerlijke stoelen en verbruikte geen druppel olie, ook al stond er al 350.000km op de teller. Ik kreeg al rijdende hierin altijd een sadistiche neiging om clownsautootjes als Fiat Kangoo van de weg te drukken  :evil: Helaas bij 100km/u mee over de kop geslagen tijdens ijzel. Wonderbaarlijk: ik had geen centje pijn en nadat ik uit de berm gesleept was, kon ik met een gangetje van 50 km/u doorrijden. Maar schade was wel zodanig dat ik hem de volgende dag maar naar de sloop gereden heb.  :'(

Peugeot 605 sedan '92
Olieslurper, brakke automaat, zo ongeveer alles vervangen aan de ontsteking, problemen met overhitting. Had overigens wel een goede wegligging. Heb ik maar van de hand gedaan nadat ik de anwb voor de 4e keer in 1 jaar ontmoet had.

Subaru Legacy sedan '94
Probleemloze auto tot (hoe is het mogelijk) 1 week voordat ik een leaseauto kreeg de automaat vastgelopen was.

Volvo S40 1.8 '06
Leaseauto. Een wat kleinere auto dan wat ik gewend was, maar wel mooi design. Tot nu toe een keer haperende motor gehad (met software update verholpen) en een defect stuurslot. Goede wegligging maar wel eeen beetje stug geveerd.

markwinterman

CiteerFiat Kangoo
???

nooit van gehoord..... :eusa_think:
toch welkom hier

Taranis

Citaat van: edwinv70 op 07-07-2007 17:14:55
Subaru Legacy sedan '94
Probleemloze auto tot (hoe is het mogelijk) 1 week voordat ik een leaseauto kreeg de automaat vastgelopen was.

Lijkt een kwaaltje... hier in de schuur ook nog wel eens bezig geweest aan een '92 Subaru Legacy sedan met automaat, waarvan dus ook de automaat naar de vaantjes was, al na 150.000 kilometer ::)

In ieder geval welkom! :D

Chris

Welkom en zoek ze! We horen het wel als je geslaagd bent :)

edwinv70

CiteerFiat Kangoo
ik bedoelde eigenlijk Renault Kangoo

Citeerautomaat naar de vaantjes was, al na 150.000 kilometer
Bij mij gebeurde het zo rond de 175.000km

CiteerWelkom en zoek ze! We horen het wel als je geslaagd bent
Uiteraard. Ik zoek nu voornamelijk in Duitsland, maar heb al wel gemerkt dat de koopjes al binnen een paar dagen verkocht zijn.