GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en gaarne advies

Gestart door Clioplein, 10-04-2007 19:00:49

Vorige topic - Volgende topic

llinssen

google/zoek eens op proclip van brodit, en je krijgt hele mooie plekken om je ipaq te installeren.
link naar brodit
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Misha

Citaat van: llinssen op 16-04-2007 22:51:56
google/zoek eens op proclip van brodit, en je krijgt hele mooie plekken om je ipaq te installeren.
link naar brodit

Helemaal waar, zonder boren of plakken. Heb er zelf ook zo'n ding inzitten.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

RenéV70

Als de km stand klopt(moeilijk te controleren wegens de import) en alles is netjes is is 7500,- niet duur voor een Diesel maar ik zou hem ANWB laten bekijken. Die mannen hebben door ervaring goede kijk op de eventuele kmstandwijziging. Ook kun je daar de motor laten bekijken op gebreken.
Beter nu iets betalen voor zo'n keuring dan later voor veel geld de kat uit de zak proberen te krijgen.
Die SC 805 heb ik ook en is een prima masjien maar nu ook weer, zorg dat je de code er bij krijgt want zonder code krijg je hem niet meer aan de praat als de spanning er af is geweest (loskoppelen accu)
Suk6 met je aankoop.

llinssen

Die code kun je ook bij een dealer kopen.
De meningen over anwb keuring zijn hier (forum) verdeeld. Sommigen zweren erbij, anderen verkiezen een keuring door een dealer, weer anderen dekra.
In ieder geval laten keuren, en waar hangt van je voorkeuren / mogelijkheden af.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Clioplein

Citaat van: RenéV70 op 18-04-2007 12:55:49
Als de km stand klopt(moeilijk te controleren wegens de import) en alles is netjes is is 7500,- niet duur voor een Diesel maar ik zou hem ANWB laten bekijken. Die mannen hebben door ervaring goede kijk op de eventuele kmstandwijziging. Ook kun je daar de motor laten bekijken op gebreken.

Ik kan je begrijpen, maar de huidige eigenaar heeft de auto zelf nieuw gekocht en ook zelf ingevoerd in Nederland. Dus de km kloppen wel.

Maar in ieder geval bedankt voor de tip

Frank

Clioplein

Nog een nachtje slapen en dan kan ik de auto ophalen. Hij staat nu nog een nachtje bij de garage, ze hadden een onderdeel niet op voorraad.
Wel mijn complimenten voor de Bluekens in Oosterhout. Ze belden mij netjes om 9.30 met de punten die ze waren tegen gekomen. Normaal belt een garage altijd tijdens de lunch of zo.

De punten zijn:
-Remblokken voor moeten vervangen worden
-Voorbanden hebben nog maar 2 - 2,5 mm profiel
-Een hogedruk slang van de airco is niet echt goed meer, was al aan het zweten.
-De binnenste stuurkogels hebben speling, maar nog wel binnen de marge.

Ik laat alles gelijk door hun doen, behalve de voorbanden. Voor de prijs van 2 banden, heb ik bij mijn eigen adresje 4 banden.

Frank

Clioplein

Nog een update wat betreft de import.
De huidige eigenaar heeft de auto gekocht bij Bluekens, maar gelijk op Frans kenteken laten zetten.
Dus het is een "Nederlandse" Volvo die een tijdje in Frankrijk heeft gewoond :):)