Nieuw Lid stelt zich voor

Gestart door Oldskool, 01-06-2007 19:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oldskool



Goeie dag Volvo Liefhebbers,

Mijn liefde voor Volvo is begonnen met een 240GL - 340gl, daarop volgend een 360GLT.
Ik ben woonachtig in Groningen en het plan is om weer Volvo te gaan rijden.
De 850 station of V70 model spreekt mij erg aan.
Mijn interesse gaat uit naar het T5-R  - v70 R model.
Ik ben alleen een beetje huiverig om 10k of meer uit te geven voor een auto van 8-12 jaar oud.
Ook de vele kilometers (200.000>)baart mij enige zorg bij dit type tekoop aangeboden op diverse sites.
Maar goed t.z.t meld ik mij wel als ik iets naar mijn zin gevonden heb.
Het lijkt mij dan ook verstandig iemand mee te nemen die bekend is met dit type.

In de tussen tijd probeer ik zoveel mogelijk kennis op te doen van de T5 / T5-R / V70-R
Ik zie er weer naar uit om een Volvo voor de deur te hebben staan.

Groet,  Ronald :)


The Saint

Citaat van: Oldskool op 01-06-2007 19:56:46Ik ben alleen een beetje huiverig om 10k of meer uit te geven voor een auto van 8-12 jaar oud.
Ook de vele kilometers (200.000>)baart mij enige zorg bij dit type tekoop aangeboden op diverse sites.

Da's ff wennen ja, kilometerstanden en bouwjaren waar andere auto's al lang mee op de schroot zouden zijn beland. Maar wees gerust Ronald, met regelmatig onderhoud kun je ook naar 15 of 20 jaar en een half miljoen km...
No shirt no shoes, no pinball

Ludo

Citaat van: Oldskool op 01-06-2007 19:56:46
Ik ben alleen een beetje huiverig om 10k of meer uit te geven voor een auto van 8-12 jaar oud.
Ook de vele kilometers (200.000>)baart mij enige zorg...

tja, wat wil je dan eigenlijk?.
een jonge auto van pakweg 5-6000 euro, die nog niet al te veel gedraaid heeft?.
en moet ie dan ook nog goed of perfect lopen met garantie dat dat zo blijft?.



breakman

welkom op het forum !!

kilometerstanden en leeftijd moeten je niet doen twijfelen. die beesjes kunnen behoorlijk wat hebben ! wat de prijs betreft is die niet meer als normaal als je naar de topversies kijkt !
Met een T-5 an je ook al behoorlijk fun hebben !! (tis een 10-kleppertje dat het zegt) die zijn  een pak goedkoper en kan je gerust ook nog wat modificiëren !

succes met je zoektocht  :)