Effe voorstellen... Black beauty

Gestart door Black beauty, 08-06-2007 22:11:39

Vorige topic - Volgende topic

Black beauty

Hallo mederoffelaars,

Mijn naam is Valentijn Speelmeijer en kom uit Houten, ik ben 21 jaar oud.
Ben al sinds m'n 6e jaar helemaal gek van auto's , ik werk als automonteur bij de plaatselijke Bmw dealer zit in m'n laatse jaar voor 1e autotechnicus. Ben vanaf jongs af aan al met volvo's opgegroeid, 265,244,340,740 totdat ik mn rijbewijs had en een eigen volvo kon kopen, een groene '92 er 850glt met maar 210.000 op de teller daarna volgde nog enkele bmw's  ::) toen weer een rode 850glt uit '92, nu rij ik een '94er 850 2.5 20v aut. met 305.000km bijgenaamd ' black beauty' heerlijke auto die ik in de toekomst wil gaan verRren. ;D

Ik hoop veel info op te doen over de 850 en wie weet dat een van de evenementen !

Groetjes Valentijn

P.S foto's volgen spoedig !
Ik heb geen auto, ik heb een Volvo !!

mitsupiet

Welkom; maar schrijf je beauty niet zo? :eusa_dance:
Of heb je het express zo geschreven.

Te hard geschrobt.......

Black beauty

mitsupiet

Maakt niet uit; het juiste merk en type auto kopen gaat je wel goed af. ;D

Te hard geschrobt.......

Eugene

If it's not blown, it sucks...

breakman

welkom op het forum !!

wat meer info over je roffel .. opties ?? een paar foto's erbij !!

nu nog in een volvo garage gaan werken en het komt helemaal goed !

veel rijplezier !!  8)

matRRR

Als je hem wil gaan verRen, moet je eens gaan kijken bij de groupbuy op topic optische tuning. Zal een van de betere aanbiedingen van de komende tijd zijn. Succes en fotos niet vergeten he?
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

FGG

Welkom op 't Forum, Valentijn.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

octaaf

Citaat van: Black beauty op 08-06-2007 22:11:39
ik ben 21 jaar oud.

...totdat ik mn rijbewijs had en een eigen volvo kon kopen, een groene '92 er 850glt met maar 210.000 op de teller daarna volgde nog enkele bmw's  ::) toen weer een rode 850glt uit '92, nu rij ik een '94er 850 2.5 20v aut. met 305.000km

als je aan dit tempo verder doet mogen we ons hier jaarlijks aan een massa foto's verwachten :-)

Chris

Hey Valentijn,

Welkom hier! Veel roffelplezier.

Black beauty

Hier de beloofde foto's van mijn roffel:

En een van mn vorige 850s,

Mijn auto heeft als opties: Automatiche airco, half leder, electr.ramen enz... en rijdt op L.P.G.  :P

Okki

mooie wagen, mooie kleur. Veel plezier