Hoezo geen echte Volvo...

Gestart door irwinroks, 09-06-2007 22:15:42

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Tering, das een dreun geweest.

Schnappi

zelfs de 300 series zijn vrij stevige auto's heb namelijk al een een keer meegemaakt dat een renault safrana met 70 km per uur in de flank kwam.

was mijn eerste volvo (340 1.4 vario) trutteschudder met sjaratelaandrijving ;D ;D,

breakman

Citaat van: irwinroks op 09-06-2007 23:12:11
.  en qua roest.. tjah.. ik heb nu ook een 360, die roest op veel meer plekken.

ook in nederland gebouwd ! en "minder" echte volvo beschouwd. eerder een daf variant ! vandaar

BenC70ES

Citaat van: JCviggen op 09-06-2007 22:34:06
Citaat van: irwinroks op 09-06-2007 22:30:17
maar zeg nou eerlijk, als je in 1 of andere jap of koreaan had gezeten was je er niet zo uitgestapt zonder letsel.

Hangt ervan af. Moderne japs zijn veiliger dan oude volvos. Zelfs de grotere volvos à la 850 zouden vandaag niet meer denderend scoren tegenover moderne wagens in crashtests.

In crashtests misschien wel, maar real life zijn ze nog zeer veilig hoor... zeker de zijdelingse impact scoren ze heel sterk op.

Die 70km/u kan best kloppen hoor, aangezien de impact niet zo hevig was omdat de 460 helemaal opzij is gedrukt (geschoven). Deze snelheid had bij een frontale impact een veel grotere schade als gevolg gehad.

Blij dat alles goed is afgelopen!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Eugene

Een beste klap ja, hopen dat lichamelijke klachten uitblijven ...

If it's not blown, it sucks...

Philip850

ik heb met een 480 ook een flink ongeluk gehad en inderdaad, qua veiligheid zijn het toch echt volvo's. petje af wat dat betreft.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Gunnar

Meestal heb je pas een tijdje na het ongeval nekklachten, de adrenaline zorgt dat je het in het begin nog niet merkt.

Ben zo eens wakker geworden met een nek die helemaal vastzat en een grote blauwe meet schuin over mijn borstkas.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Taranis

Citaat van: Gunnar op 10-06-2007 17:25:12
Meestal heb je pas een tijdje na het ongeval nekklachten, de adrenaline zorgt dat je het in het begin nog niet merkt.

mee eens

Niet te lang met klachten blijven lopen maar direct een fysio oid bezoeken, scheelt een berg ellende achteraf.

Lullig van de auto, maar zolang ie zelf niets heeft is die auto ook maar bijzaak lijkt me...