ledere interieur opknappen

Gestart door wepster, 10-06-2007 20:34:06

Vorige topic - Volgende topic

wepster

beste forumers

ik heb zoals in een ander topic al beschreven een ledere interieur weten te bemachtigen voor mijn roffel(met dank aan norge).
echter was de vorige eigenaar er niet al te goed voor geweest en was het aan een flinke oplap beurt toe zie foto

en deze

echter heb ik het geluk dat mijn buurvrouw bij en bedrijf werkt die leder reconditioneren(ik geloof zo word dat toch geschreven ),
en ik heb wat tips in gewonnen om het leder van mijn interieur weer een beetje in goede staat te krijgen .
het is begonnen met de hele mikmak uit elkaar te schroeven en met quick en brite helemaal te reinigen tot in het diepst van het leder.
daarna het hele handeltje een dag of 2 laten drogen en met een stof doek goed afnemen,nadat het gedroogd en vet vrij was hebben we de dingen die we niet konden demonteren (wat gelukkig alleen de knop van de lende steun was)met tape goed afgeplakt en het hele handeltje gespoten met de speciaal door mijn buurvrouw aangeleverde leder verf .
daar na weer een dag laten drogen en dit voor ieder deel 3 maal hehaald (dus een tijdrovende en gedulds klus ).
nou even een foto van er voor en er na kijk maar naar de hoofd steunen

hier wat foto's van de bijrijderstoel

en na montage

en de achterbank tot slot

er zat alleen een klein nadeel aan ,en dat was dat de bestuurderstoel (rugleuning) nu bij de stoffeerder ligt want die was echt stuk en die is druk bezig er een nieuw stuk in te monteren ,waarna ik die ook met deze verf behandeling opfrif en dan is het hele interieur weer als nieuw .

oja de deurpaneelen zijn natuurlijk ook even overgespoten want ja die mag je niet vergeten natuurlijk ;D ;D ;D

totaal koste plaatje van de vernieuwing en opknap ,lees verf inkluzief nieuw stuk leder monteren komen op ongeveer 150 eurie .

nu maar hopen dat die rugleuning er snel is en ik het zaakje kompleet kan maken .

groetjes wepster

850 T5 Freak

hey wepster! jij ookal met je interieur bezig  :eusa_dance: moet niet gekker worden! mare je stoelen zijn weer goed zwart geworden zeg! heb je misschien ook foto's zonder flits? vind het nogal blinken zo met de flits  :eusa_think:

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

mehn

Hoe is de stof van de oude bijrijdersstoelzitting?  :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

oke uw vraagt wij draaien bij deze dan

foto1

foto2

en nummer 3

ben jij er ook me bezig dan ?
en heb jij ook foto's ?

greets wepster

Sbv

Citaat van: mehn op 10-06-2007 21:36:40

Is het interieur van 850 t5 freak (dave) niets voor je dan.

mehn

Citaat van: Sbv op 10-06-2007 21:41:24
Citaat van: mehn op 10-06-2007 21:36:40

Is het interieur van 850 t5 freak (dave) niets voor je dan.

Verkeerde stofje ;)

...en een sedan, dus het hele interieur is geen optie.

XC60 D4 AWD:

850 T5 Freak

hey wepster, kijk dat ziet er netjes uit man  :eusa_clap: ik vond het een beetje tegenvallen met die eerste foto's maar als ik het zo zie complimenten hoor! en jaja ik was er vorige week mee bezig van halfleer naar volleder kijk maar in topic 850 T5 Freak pag. 34 dacht ik ! ga zo door!

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Eugene

Ik heb het zaterdag al even in het echt mogen bewonderen. Ziet er top uit, zeker als je bedenkt wat het maar gekost heeft!

If it's not blown, it sucks...

wepster

eh maikel :(

jij zult me nu wel vervloeken maar die sof was nog in zeer goede staat alleen ik heb die naar het milieu park gebracht  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

heb dalijk wel nog de komplete rugleuning van de bestuurders stoel voor je met hoofd steun mocht je er mee geholpen zijn

groetjes wibo

mehn

Jammer. Nee het gaat me om de stof van de zitting.

XC60 D4 AWD:

wepster

maikel

je hebt pb ;D ;D ;D
met de oplossing