Vikingairco

Gestart door BenC70ES, 10-06-2007 17:51:44

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Oeps - zei ik verdamper? Bedoelde compressor.

Is een km stand niet een beetje afhankelijk van "draai-uren" en daarmee leeftijd?

BenC70ES

Raar geknipt hier door de moderators  ;D  die smiley waar het topic mee begint was een reply op de post van Ricardo uit het 'Geërgerd topic'  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 11-06-2007 20:26:12
Oeps - zei ik verdamper? Bedoelde compressor.

Is een km stand niet een beetje afhankelijk van "draai-uren" en daarmee leeftijd?

Compressor heeft idd meer met kilometerstand te maken. Verdamper niet. Verdamper heeft gewoon last van verdroging... maakt niet uit of je d'r heel veel of heel weinig mee rijdt, die Volvo verdampers houden het niet veel langer dan 3-5 jaar uit.

Ben benieuwd wat een Nederlandse 'aircoboer' d'r van zegt ;)

viking_in_shorts

Ben net eens gaan luisteren naar de auto. Compressor slaat niet meer aan - dus daar zou het wel aan liggen. Hij had nog een tip over testen van de druk in de leidingen, maar krijg 't doppie er niet met de hand vanaf. Ook de schroevendraaier niet bij de hand, dus geen tik op de magneet-koppeling kunnen geven. Hééél misschien als het me lukt kan ik eens kijken of ik bij die koppeling kan om naar de metalen armpjes te kijken (hij vond dat ik die naar binnen kon buigen)

@ben: klopt, maar vind dat geen probleem hoor. Krijg graag kusjes  :-*

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 11-06-2007 21:28:05
Compressor slaat niet meer aan - dus daar zou het wel aan liggen.

Correct me if I'm wrong, maar als de druk in het systeem te laag is slaat de compressor sowieso niet aan ;)

viking_in_shorts

Ziejewel - ik moet ook helemaal niet denken dat ik iets van auto's weet :eusa_wall:

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 11-06-2007 21:44:10
Ziejewel - ik moet ook helemaal niet denken dat ik iets van auto's weet :eusa_wall:

Boeiend, je probeert het tenminste in plaats van 'm dom naar de dealer te brengen en een godsvermogen te betalen ;)