eindelijk volvo

Gestart door rsvissers, 12-06-2007 11:08:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rsvissers

Hallo allemaal,
Ik ben Roel Vissers uit Delft en sinds bijna een maand eigenaar van volvo S70 uit 1998. Hiervoor verschillende studentenautootjes gehad, maar eindelijk een volvo! Heeft slechts 413000km gelopen, maar voor een diesel automaat moet dat wel kunnen. De S70 is erg luxe uitgevoerd met beige leer, cruiscontrol, stoelverwarming, climate control en PDC! Foto's komen binnenkort, eerst eff mooi in de was zetten...
groeten,
Roel

ps. Voor degene die nog toevallig iets hebben liggen, ik ben nog op zoek naar een 16inch origineel setje velgen voor mijn zomerbanden!

Eugene

Welkom op het forum!

Heb je ook foto's van je auto?

If it's not blown, it sucks...

rsvissers

eerst eff goed in de was zetten!

daytonawim

Veel plezier en we wachten met smart op de foto's

en eh wel effe goed cleanen die lack :-)))

VELTMAN

kijk even bij te koop aangeboden op dit forum worden net 4 mooie velgen aangeboden

Eugene

Citaat van: VELTMAN op 12-06-2007 17:18:57
kijk even bij te koop aangeboden op dit forum worden net 4 mooie velgen aangeboden

Staan er meer als 4 hoor ;)

If it's not blown, it sucks...

rsvissers

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Heb echter op een sloop 4 16inch originele volvo velgen gezien die nog net iets mooier zijn. Hoe het type precies heet weet ik niet, maar vandaag nog maar eens beter bekijken. Thx voor de tips!

ps. Als net nieuw lid kan ik dan advertenties plaatsen? Volgens mij niet... Een vriendje van mij heeft namelijk nog een volvo c70 te koop

Eugene

Citaat van: rsvissers op 13-06-2007 13:26:54
ps. Als net nieuw lid kan ik dan advertenties plaatsen? Volgens mij niet... Een vriendje van mij heeft namelijk nog een volvo c70 te koop

Kan pas als je 10 berichten hebt geplaatst

If it's not blown, it sucks...

Chris

Hey Roel,

Welkom hier! Veel plezier van je Volvo.
Misschien kom ik je nog tegen, redelijk in de buurt ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Roel.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: