Ook even voorstellen

Gestart door Timaro, 18-11-2007 22:58:48

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Chris op 19-11-2007 21:48:04
Florian... was je de roffel, zeker een witte, niet eens iedere week?? :eusa_naughty: ;)

Als ik de tijd ervoor had dan zou ik 't zeker doen. En trouwens: een witte wordt (lijkt) minder snel vies dan je denkt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Citaat van: FGG op 20-11-2007 08:14:59
Citaat van: Chris op 19-11-2007 21:48:04
Florian... was je de roffel, zeker een witte, niet eens iedere week?? :eusa_naughty: ;)

Als ik de tijd ervoor had dan zou ik 't zeker doen. En trouwens: een witte wordt (lijkt) minder snel vies dan je denkt.

Weer wat geleerd ;D

Timaro

Het bouwjaar is i.d.d. 1993. Maar niks geen krassen of deuken (ja je vind altijd wel wat). En ik ben erg hebberig, dus geniet er van dat ik hem heb. Ook al staat ie in de garage! Als het mooi weer is rijdt ik 'm eens naar buiten en kan ik er naar kijken in de achtertuin! Van de zomer moet ie wel de caravan van 1200kg trekken. We zullen dat in het voojaar eens een weekendje uitproberen. Tja die op de foto van Florian is geloof ik toch wit en niet grijs?!
o ja, hij heeft wel een nieuw tapijtje nodig!

Groeten,

Max

razorx

Welkom op het forum Timaro!

Maar nog even oefenen met het 850 virus ;).

Eertse oefening starten: BLAMMH! (in een keer).

Tweede oefening: voell de stoelen, laat het toerental wat omhooggaan, voel en luister ondertussen.

Derde oefening: De motor is nu warm en je mag lekker toeren maken. Passeer die irritante ... voor je met een geroffel waarvan de minder bedeelde medemens alleen maar peen pijnlijk schaamrood op de kaken van krijgt.

Na oefening drie, en niet te vergeten de geweldige wegligging in bochten, ben je al redelijk geinfecteerd.

Rijden, rijden, rijden.

He je stapt niet eens moe uit!

Geniet van je roffel el gefeliciteerd met je aankoop!
En heel veel veilige kilometers!