how slow can you go ??

Gestart door breakman, 14-06-2007 01:44:46

Vorige topic - Volgende topic

breakman

ben gaan testrijden met een wagen die men neef wilt kopen (gekocht ondertussen)

het ging om een mercedes E 220 diesel 1996 classic ( w210) = 95 Pk met een 4- traps automaat

na de defender van men broer de traagste auto waar ik ooit mee heb gereden ! was echt stampen om het vooruit te krijgen.  :eusa_wall:

Nu men neef is hele dag op de baan voor zen job en voor hem is comfort,betrouwbaarheid en zuinigheid troef.
En dat was ie wel ! perfect om 120 met cruise-control en airco op te cruisen. en 5350 EUR met 148.000 km is nu ook geen bom geld !! :eusa_clap:

wat was jullie traagste auto ooit mee gereden ever ?? 

thuur

In eigen bezit? Peugeot 406 1.8 16V... Mega comfy, maar 0-100 in 2 weken.. :eusa_shifty:

Gereden: Benz 220D uit '69. Voorgloeien vereiste nogal wat spierkracht, top was 135. Wel heel leuk rijden 8)

Gr ;)

mitsupiet

Peugeot 405; 1.6l op gas.
Je moest ongeveer 20 minuten plat achter het stuur gaan liggen om 140 te halen. ???

Te hard geschrobt.......

Ricardo

Kia Sportage Diesel, 68 pk voor 2 ton.

Marc O.

In eigen bezit: de huidige V70  :P (Yep, tijd voor een R ;))

Gereden: Zal ca. 10 jaar geleden wel een Mercedes busje (taxi), Mercedes 200D (taxi) of dat ellendige Renault taxibusje zijn geweest. Had die ervaringen al bijna uit mijn geheugen verbannen  ::)  ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ben

Het lelijke eendje waar ik mee reed.
En op de camping in Frankrijk de Mehari, die reed nooit harder dan 30 op de camping en was erbuiten ook nauwelijks op snelheid te krijgen.

Laserblue

Citaat van: Ben op 14-06-2007 08:53:30
Het lelijke eendje waar ik mee reed.
En op de camping in Frankrijk de Mehari, die reed nooit harder dan 30 op de camping en was erbuiten ook nauwelijks op snelheid te krijgen.

Bij mij is het twijfelen tussen een Eend en een kever 1200 :eusa_think:

maar het zou ook zomaar de Althea kunnen zijn :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Taranis

De Vito automaat... ex-ambulance. Lijkt me sterk dat dáár ooit de aanrijtijd mee gehaald is... 0-100 geklokt op 28 seconden :-X

Rick.

Eigen bezit: Nissan King Cab 2.5D. 0-100 duurde eeuwen. Maar wel lol mee gehad :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Vulk

V70geRwin

Land Rover (model leger) omgebouwd in NL van benzine naar diesel..
(verkeerde zuinigheid, doet de marine beter door ze origineel op benzine te laten rijden)

Motor werd afgesteld door proefondervindelijk een paar maal op te trekken en te kijken op welke stand de motor het beste presteerde  :o

in het terrein niet te verslaan maar accelereren  8)

FGG

Als taxi-chauffeur, zo'n 15 jaar geleden: een Mercedes 200D, heerlijke, comfortabele auto, maar traaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Lada 2105 van de buurman..... 1200cc  :eusa_shifty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Henkie P

Mijn allereerste auto, een citroen Diane liep slechts op 1 cilinder maximum 60 km/uur, na monteren van andere motor wel wat sneller ca. 136 km/uur

viking_in_shorts

Mijn allereerste auto - een Austin Metro. Liep 60 de Brienenoort omhoog vlak voordat ik m naar de sloop bracht.