van airconditioning naar climate control

Gestart door ako, 10-11-2002 15:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Huit

Ik heb trouwens vanochtend net een afspraak gemaakt bij Deltamil om mijn Deltamil AC om te laten bouwen naar ECC. Dit kost €1065,- incl. inbouw, afvullen en btw. Is een dag werk.

Vertigo

Opgraving van de week denk ik zo...

Is er inmiddels iemand aanwezig die zo'n ombouw daadwerkelijk ook heeft uitgevoerd?

Aan de reactie van DannyB te zien is het dus enkel electronica die vervangen/aangepast moet worden (ECC-unit, sensoren, motortjes en kabeltje)

Zijn de sensoren, motortjes en kabels (bijvoorbeeld uit een sloper) gewoon rechtstreeks over te plaatsen, of moeten er ook nog andere dingen aangepast worden voordat het gemonteerd kan worden?
Ik bedoel hiermee: is het aansluiten een beetje (kort door de bocht) te vergelijken met het installeren van een setje mistlampen (onderdelen op de juiste plaats monteren, kabels trekken, boel aansluiten en klaar)

Moet (bij een S70) de software nog geactiveerd worden? voor installatie van bijvoorbeeld een boordcomputer is dat bij een S70 nodig.

Edit:
inmiddels een ander topic gevonden met het antwoord :eusa_wall:

Misschien een idee om ze samen te voegen?
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=9226.0

thuur

Taranis

Citaat van: Vertigo op 12-04-2007 09:24:53
Opgraving van de week denk ik zo...

Is er inmiddels iemand aanwezig die zo'n ombouw daadwerkelijk ook heeft uitgevoerd?

Dan help ik even mee opgraven... ben ook erg benieuwd maar gezien het aantal reacties lijkt me dus van niet? Heb zelf originele Volvo ECC in de 850 zitten, maar heb iets anders op het oog met handbediende airco. De spullen omwisselen zou me wel leuk lijken... of eventueel gewoon nieuwe zooi kopen voor de toekomstige auto als dat goedkoper is dan de GLT nog leegroven.