Het milieu

Gestart door pwassink, 06-07-2007 17:29:14

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Citaat van: Joachim1 op 08-07-2007 17:57:54
Snap niet waar ze al die drukte over maken  :eusa_wall:
denk niet dat de uitstoot van C02 de aarde de kop gaat kosten,mischien
dat het gewoon zo moet met de opwarming en extreem weer etc...

Tegen de tijd dat het warmer word ofzo heeft de mens zig al aangepast...over
een miljoen jaar ofzo  :eusa_whistle: en stel je voor de aarde is een bol voll met
energie..duzz prima voor een mooi nieuw spektakel in onze melkweg  :eusa_boohoo:
De oudjes hiero in het tehuis spreken nog dikwijls over die lange hete zomer van 1918 en die kwakkelende winters jaar op jaar in de 20er jaren :eusa_whistle:.Dus toen ook al ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Emiel

The Great Global Warming Swindle, vanavond, 20.25 uur Nederland 3

Kijken! :azn:

The Saint

Die Global Warming kan me anders niet snel genoeg beginnen!!!
No shirt no shoes, no pinball

R o b

Citaat van: Gmid op 09-07-2007 14:40:29
Citaat van: ElsevierIn de strijd tegen de opwarming van de aarde roept eurocommissaris Charlie McCreevy alle 1.700 mannelijke EU-medewerkers op in de zomer geen das meer te dragen.

In een interne brief raadt hij de mannelijke EU-ambtenaren aan hun das in juli en augustus thuis te laten, aldus de Financial Times.

Volgens McCreevy (Interne Markt) kunnen mannen die geen das dragen veel beter tegen zomerse warmte dan mannen die wel een das dragen, omdat ze dan het bovenste knoopje van hun overhemd los kunnen doen.

Daardoor zal de airconditioning, een grote energieverbruiker in de gebouwen van de Europese Unie, veel minder worden gebruikt.

De eurocommissaris wil dat de EU zo een extra bijdrage levert aan de strijd tegen de klimaatverandering, een van de beleidsdoelen van de Europese Commissie.

:eusa_wall:

is ie van de SP?  :eusa_wall:

Of familie van die Boerka-dragende PVDA 2e kamerlid?  :eusa_doh:

Taranis

Citaat van: Emiel op 12-07-2007 15:41:39
The Great Global Warming Swindle, vanavond, 20.25 uur Nederland 3

Kijken! :azn:

Ik vond 'm tegenvallen! De film op internet een paar weken terug gezien. Ze hebben er meer dan de helft uit geknipt voor de tv-uitzending. Op zich passeerden de relevantste issues de revue wel, maar het ging wel in sneltreintempo.

Waardeloze discussie daarna trouwens. De meeste wetenschappers steken het op CO2 dús zal het wel zo zijn  :eusa_doh: