voorstellen dan maar

Gestart door Castro, 12-07-2007 18:19:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Castro

Hallo iedereen,


Ben al een tijdje aan het lezen op dit forum en kan me nu eindelijk voorstellen daar ik mijn 850 in bezit heb nu  ;).
Het betreft een oude bekende (op dit forum toch) volvo 850 GLT van 1992. Er staan 319.000 kms op en dat deed me in het begin toch wel twijfelen maar na veel rondvragen bij volvo garages en ook het lezen hier op het forum maakte ik me daar al geen zorgen meer over. De wagen is reeds verlaagd met intrax veren , heeft er ook gele Koni's onder zitten , veerpootbrug en nog een aantal leuke dingetjes ;D.
En aangezien ik lekker in België woon moeten die intraxen er dus onder uit en komen er Eibach veren onder met gevolg dat de wagen dus terug 1 cm hoger zal staan maar dat komt zeker goed.
Kunnen jullie ondertussen al raden welke forum 850 ik gekocht heb??
Inderdaad het gaat hier over de GLT van Clapton ;).

De wagen rijd super goed en vooral in de eerste 3 versnellingen maakt hij een hemels ( of is roffelen nu hels ? whatever) geluid. Tanken is ook wel leuk met een Gastank er in , als ik dat had geweten had ik dit bij mijn andere auto's ook wel gedaan.

Nog even wat info over mijn vorige wagens. Mijn eerste 3 auto's waren fransmannen en om er niet te veel woorden aan vuil te maken : NOOIT meer !!
Toen heb ik een Honda Prelude gekocht en die heb ik onlangs zelf in de prak gereden en heb met heel veel pijn in het hart afstand moeten nemen want ik blijf er bij dat was een zalige auto. Nu ik met die 850 gereden heb is de pijn al wel wat verzacht , maar vergeten is de Lude nog niet.

Effe 2 voeten op de grond want het is en blijft uiteraard een Volvo 850 forum hé ;D.
Heb zelf al een kleine modificatie aangebracht in het koffer van de auto. Daar zit een gastank op de plaats van het reservewiel , maar een redelijk grote en zodus is het niet mooi dat het kofferlaken er dan zo maar over ligt. Heb ik een case op maat laten zagen stof gaan hale en overtrokken en er over gezet. Daar het originele laken en de stof van de case niet dezelfde kleur hadden heb ik het kofferlake zwart gespoten en er een stuk uitgeknipt.

Wat ik nog wil doen , maar dit is puur theorie want het moet natuurlijk financieel kunnen , zijn andere velgen , nieuwe middenconsole steken (met andere armsteun) , handvaten in lak kleur, lederen interieur , 2 din radio , mistlichten steken in de voorbumper en waarschijnlijk nog wel meer , maar hier ben ik al wel een tijdje zoet mee.

En nu dan op hoop van zege : de foto!!



nog veel roffelplezier allemaal,

Groeten

Christophe



EDIT : haha , foto is gelukt  8)

elianmars

Welkom hier, Christophe!

Leuk om de wagen van Clapton weer terug te zien  :)

Claudia

Ah gossie!
Een broertje van mijn zilvermeeuw...en ook nog uit '92! :D

Felies met je net ingereden 'nieuwe' 850, en welkom!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Chris

Welkom hier en veel plezier met je roffel ;D!

V70geRwin

Mooi hoor, blijft erg mooi de oer GLT!

FGG

Citaat van: Castro op 12-07-2007 18:19:21
Wat ik nog wil doen , maar dit is puur theorie want het moet natuurlijk financieel kunnen , zijn andere velgen

:eusa_naughty:

Je hebt prachtige Cetussen!


Welkom op 't Forum, Christophe.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Castro

Vind hem met deze velgen inderdaad zeker niet misstaan , maar ik wil er toch eens 17 ' onder zien staan hoor ;)


Kan iemand me btw even helpen , met het plaatsen van "mooie foto's". De foto in de top post is in zijn normale groote mooi maar eens op het forum geplaatst is hij gekarteld. Tips , info zijn welkom , foto's moeten er goed uitzien  ;)

ewing

Ziet er netjes uit Christophe!  ;)

En voor wat betreft de kilometerstand...319dkm is nog niets. Kijk maar eens bij deze advertentie, te koop een Volvo 850 GLT (op LPG) met 610.000km op de teller!  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20339.0

Castro

Wilde even deze terug naar boven bumpen , ik zit namelijk nog steeds met het probleem van gekartelde foto's op het forum.

Hoe doen jullie het om ze mooi te posten ??

Gunnar

geen idee wat je bedoelt met gekartelde fotos, ziet er goed uit op mijn scherm.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Castro

Hey Gunnar ,

Dat is raar , ik heb ze ondertussen op verscheidene PC's bekeken en steeds zie je dat ze niet goed zijn . Kijk maart is naar de motorkaplijn bijvoorbeeld.
Het is wel zo als je op de foto klikt kan je hem op normale waarde bekijken en dan is hij perfect.

PS : Gunnar , ik was bij jou toen je die Mass Italy (spelling ?) velgen verkocht hebt  ;)

Ricardo

Op de foto klikken? Leuk hoor maar dat doet helemaal niets gekkerd. Het is in elk geval een hele mooie 850. In het echt ziet die er nog veel mooier uit dus zorg maar snel voor betere foto's!

en een turbo erop

Gunnar

Ik dacht al dat jij het was, was aan het afwachten wanneer er eentje met een 4 bouts 850 zich ging voorstellen.

Enfin, ik stuur je een pm met een overzicht van boutgaten van merken zodat je dat als hulp kan gebruiken bij het zoeken naar velgen.

Trouwens voor je foto zie ik nu wat je bedoelt. Het is omdat de webbrowser hem verkleint dat hij gekartelde lijnen vertoont. Zet hem maar eens in een kleiner formaat op het net onder dezelfde naam en dan is het beter.

www.imageshack.us is een goede site daarvoor, kleine voorbeeldjes zodat mensen niet telkens alle fotos volledig moeten inladen bij het lezen van een pagina.



www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Castro

 :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Kijk is aan in formaat 640 * 480 gaat het prima , heb het wel met photobucket aangepast.

Mercikes en hier nog een foto nu ik het toch kan  :D