hallo allemaal

Gestart door spijky, 24-06-2007 12:38:41

Vorige topic - Volgende topic

spijky

hoi

ik kom me even voorstelen, mijn naam is rob ben van kleins af aan altijd mee moeten rijden in pap zijn volvo met alle plezier
ik werk bij vw/audi maar er is toch nog wat volvo liefde blijven hangen denk ik
en wat dat betreft vind ik dan de 850 nog steeds een waanzinnig mooie auto.

ik heb helaas vroeger niet de eer gehad om met pap mee te rijden we hebben enkele 240 gehad daarna 740 en daarna nog enkele 940, en ik denk dat die ouwe van mij toch iets met dat 40 heeft.

na al enige tijd wat te lezen op het forum heb ik me dan toch maar eens even aangemeld

nu moet natuurlijk nog de zoektocht beginnen
en mijn voorkeur ligt toch een beetje richting 850 estate t5 of t5-r

nou dat was het eigenlijk, ik kan nog wel meer vertellen, maar voorlopig genoeg hoop ik

groeten rob
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Marc O.

Citaat van: spijky op 24-06-2007 12:38:41
hoi

ik kom me even voorstelen, mijn naam is rob ben van kleins af aan altijd mee moeten rijden in pap zijn volvo met alle plezier

ik heb helaas vroeger niet de eer gehad om met pap mee te rijden we hebben enkele 240 gehad daarna 740 en daarna nog enkele 940, en ik denk dat die ouwe van mij toch iets met dat 40 heeft.

na al enige tijd wat te lezen op het forum heb ik me dan toch maar eens even aangemeld

en mijn voorkeur ligt toch een beetje richting 850 estate t5 of t5-r T-5R

nou dat was het eigenlijk, ik kan nog wel meer vertellen, maar voorlopig genoeg hoop ik

groeten rob

;)
Welkom en succes met de zoektocht!
...The Nile isn't just a river in Africa...

spijky

dat van het streepje fout had ik al gedacht nadat ik het verzonden had en er nog een keer overheen keek

sorry daarvoor
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

breakman

niet erg hoor beginnersfout ! je kan je post nog altijd aanpassen als  je wil !  :eusa_shhh:

welkom op het forum ! blij dat je niet voor een 40 (4-cil) maar 50 (5-cil) kiest  :eusa_clap:

veel succes met je zoekttocht !!

Chris

Welkom op het forum Rob.

Veel succes met zoeken!

elianmars

Citaat van: Marc O. op 24-06-2007 12:42:27
Citaat van: spijky op 24-06-2007 12:38:41
hoi

en mijn voorkeur ligt toch een beetje richting 850 estate t5 T-5 of t5-r T-5R

groeten rob

;)
Welkom en succes met de zoektocht!

;) ;D

Welkom op het forum!