Is Thom de Jong weer bezig geweest?

Gestart door The Saint, 25-06-2007 22:03:48

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: )()()sT op 26-06-2007 10:01:12
Mijn pa "klaagt" ook over de lage instap voor hem... Zolang ie maar niet met een Matrix aan komt zetten  :eusa_liar:

;D

Die van mij begon ineens over een prius  :eusa_wall:

Heb hem maar terug gemaild wat ie met dat idiote ding moest
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fearless

Denk dat het ook wel een goede zet is van Thom de Jong.

Kijk bijvoorbeeld naar de ex-Mazda dealer in Zwolle, nam Kia erbij en is nu alleen nog maar Kia dealer. De seat dealer in Meppel is tegenwoordig ook Kia dealer, en verkoopt ook meer van die dingen dan Seats.

Denk dat dat met een merk zoals Hyundai ook wel goed zit. Spul kost weinig, en er zijn veel mensen die toch niet veel om een auto geven of juist een leuke auto voor niet te veel geld willen hebben. Dus klaaaaaarr.

Robert Haven

Waar zit die Hyundai locatie nu dan?

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 26-06-2007 09:59:23
* Veel oudere Volvo-rijders willen op een bepaald moment een wagen met een hogere instap, iets waar bijvoorbeeld een Hyundai Matrix in kan voorzien

Wat dacht je van een XC60/70/90?    Of gewoon een C70 met grote brede instap (grote deuren)?  ;D

Vergeet zeker ook niet dat Volvo bij oudere rijders veiligheid nog altijd de topprioriteit is (terrecht).

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

@®-

Citaat van: fearless op 26-06-2007 18:56:01
Denk dat het ook wel een goede zet is van Thom de Jong.

Kijk bijvoorbeeld naar de ex-Mazda dealer in Zwolle, nam Kia erbij en is nu alleen nog maar Kia dealer. De seat dealer in Meppel is tegenwoordig ook Kia dealer, en verkoopt ook meer van die dingen dan Seats.

Denk dat dat met een merk zoals Hyundai ook wel goed zit. Spul kost weinig, en er zijn veel mensen die toch niet veel om een auto geven of juist een leuke auto voor niet te veel geld willen hebben. Dus klaaaaaarr.
Maar als je gaat kijken naar het belangrijkste element voor de auto verkoop: merk belevenis.

De merk belevenis van een Mazda is toch wel redelijk als dat van Kia, Hyundai. De merk belevenis van Volvo is toch een totaal andere richting op. Ik heb zelf bijna 10 jaar Land Rover verkocht waar merk belevenis het balgrijste is van dat merk. Het verkopen van Land Rover's gebeurt puur op emotie, kwaliteit e.d. komen op een 2e plaats. Als mensen een goede terrein auto willen kopen met super terrein eigenschappen en die het ook altijd doet, kopen ze wel een Toyota Land Cruiser of een Mitsubishi Pajero.

FGG

Het is gewoon een stuk marktverbreding. Het werkt gewoon beter als je in twee vijvers vist. Grotere doelgroep, meer verkoop, meer werkplaatsuren, meer centen. En daar doen we 't allemaal voor, Thom ook.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hen3

Citaat van: Rayman op 26-06-2007 10:15:26
hij behoudt de locatie ook waar ie nu  zit :).

Nee hoor! Hij is druk bezig om alles over te gaan huizen en kwam er achter dat ie toch wel heel veel oude onderdelen bewaard heeft...  :eusa_whistle:

Rayman

Citaat van: Hen3 op 27-06-2007 16:59:00

Nee hoor! Hij is druk bezig om alles over te gaan huizen en kwam er achter dat ie toch wel heel veel oude onderdelen bewaard heeft...  :eusa_whistle:

Bron? Heb 't m namelijk zelf horen zeggen dat ie (idd voorlopig) de oude locatie erbij houdt...

Hen3

Citaat van: Rayman op 27-06-2007 17:36:51
Citaat van: Hen3 op 27-06-2007 16:59:00

Bron? Heb 't m namelijk zelf horen zeggen dat ie (idd voorlopig) de oude locatie erbij houdt...

Een collega van me is bevriend met 'm en die vertelde dat hij druk bezig is om z'n voorraad voor zover mogelijk op te schonen zodat hij niet te veel moet overhuizen. Volgens hem gaat hij echt helemaal over!

Of hij de oude locatie ook echt meteen al verkoopt weet ik niet...