kentekens.....

Gestart door Claudia, 27-06-2007 20:04:38

Vorige topic - Volgende topic

Claudia

Omdat het steeds ter sprake wordt gebracht, het wel of niet weg-photoshoppen van kentekens tijdens meetings....is het misschien een goed idee om de afspraak te maken, dat mensen die hun kenteken NIET terug willen zien op foto's die op het forum worden geplaatst, een wit A4 papier tegen hun voorruit en/of achterruit plakken?

Van die auto's dan geen foto's.

Voorkomt een boel gestress (om weinig).
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Vertigo

Citaat van: Claudia op 27-06-2007 20:04:38
Omdat het steeds ter sprake wordt gebracht, het wel of niet weg-photoshoppen van kentekens tijdens meetings....is het misschien een goed idee om de afspraak te maken, dat mensen die hun kenteken NIET terug willen zien op foto's die op het forum worden geplaatst, een wit A4 papier tegen hun voorruit en/of achterruit plakken?

Van die auto's dan geen foto's.

Voorkomt een boel gestress (om weinig).

Laat ze dat witte A4-tje dan om hun kentekenplaat vouwen (Pre-photoshop)

viking_in_shorts

Lijkt me geen goed idee. Je legt de bal (=schuld) bij de verkeerde partij - het is aan de mensen die foto's posten ervoor te zorgen dat ze toestemming hebben.

Alternatief: een lijstje met kentekens die wel verschijnen mogen op het forum plaatsen ?

Turbobiker

Citaat van: viking_in_shorts op 27-06-2007 20:11:04
Lijkt me geen goed idee. Je legt de bal (=schuld) bij de verkeerde partij - het is aan de mensen die foto's posten ervoor te zorgen dat ze toestemming hebben.

Sorry, maar als je naar een meeting komt weet je dat er gefotografeerd gaat worden en dus ligt de schuld bij jezelf als je kenteken verschijnt... ::) ;D
De Tussenpaus

Esveldt

Ja, ik snap het ook niet helemaal. Kan er wel een heel verhaal bij bedenken maar heb er geen zin in.

Men komt er toch wel achter van wie de auto is en waar je woont. Want daar gaat het toch om.

of niet?

Jeroentjuh

Citaat van: Turbobiker op 27-06-2007 20:14:37

Sorry, maar als je naar een meeting komt weet je dat er gefotografeerd gaat worden en dus ligt de schuld bij jezelf als je kenteken verschijnt... ::) ;D

Mee eens, als je naar een meeting komt en je wil niet dat je kenteken zichtbaar is op de foto plak je er maar wat voor, anders pech.....

fearless

Citaat van: Claudia op 27-06-2007 20:13:50Misschien gaat de lol van het foto's maken én plaatsen er zo wel wat af.....en we willen zo graag veel foto's!

Helemaal waar. Denk maar niet dat ik al de foto's aan ga passen. Dan maar geen foto's meer.

Citaat van: Turbobiker op 27-06-2007 20:14:37

Ook helemaal waar.  :eusa_clap:

markwinterman

snap het probleem niet zo...
ze kunnen toch geen privegegevens zien aan de hand van je kenteken
mijne mogen ze wel zien heb er geen problemen mee...

Clioplein

Je bent toch trots op je "liefje".

En wat kan je nou achterhalen met een kenteken. Behalve als je natuurlijk verteld thuis dat je ergens heen bent :):)

FGG

Ik heb 't probleem ook nooit zo begrepen, aan de andere kant, zoveel werk is 't niet.

@Claudia: plak jij dan een wit A4-tje op je trui?  :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Laten we nou niet in een principediscussie gaan verzanden... Claudia doet gewoon een uitermate praktisch voorstel om een hoop gezever achteraf te voorkomen...

Ik vind het een goed plan.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Esveldt

Ik niet, beetje zo A4 voor je ruit! Da's toch niet mooi op een foto!

Denk eerder dat ik die auto oversla.

Esveldt

Ja, zag het toen ik het nog een keer ging lezen.

Ik had deze zin in het hoofd: dat mensen die hun kenteken NIET terug willen zien op foto's die op het forum worden geplaatst,

Robert Haven

??? witte papieren achter de ruit ???  ??? vreemd idee
m.i. als je naar een bijeenkomst komt, dan wordt je gefotografeerd...big deal
als probleem dan kom je óf niet óf je hangt ter plekke een plaatje over je kenteken... ;D

rifwachter

ik vind dat de foto's met kenteken in beeld mogen.

je kunt dan ook zien of het een orginele NL auto is,of iets anders.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo