Geen R bumper of VST bumper, maar wat eventueel wel?

Gestart door fbm, 28-06-2007 23:14:58

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: Eugene op 05-07-2007 11:40:45of er meer dan 1 van die bumpers in NL gaan rondrijden. :eusa_think:

Er zijn er nu toch al twee? Jerommeke en jij?

Eugene

Citaat van: Johann op 05-07-2007 11:44:06
Citaat van: Eugene op 05-07-2007 11:40:45of er meer dan 1 van die bumpers in NL gaan rondrijden. :eusa_think:

:eusa_whistle:

If it's not blown, it sucks...

Johann

Citaat van: Eugene op 05-07-2007 11:44:49
Citaat van: Johann op 05-07-2007 11:44:06

:eusa_whistle:

Wat nou  :eusa_whistle:, je liep zelf al te huilen over de verzendkosten en of er nog verder invoer overheen komt...

En dan hebben we het nog niet over nummer 3..  ;D

Eugene

Citaat van: Johann op 05-07-2007 11:48:50
En dan hebben we het nog niet over nummer 3..  ;D

Huilen... ik...  :eusa_shifty:  ;D

Je bent wel goed op de hoogte moet ik zeggen  :eusa_think:

Rayman

Wel leuk dat die dingen nu wat bereikbaarder worden voor een breder publiek :)
Denk dat ze in de toekomst minder zeldzaam zullen worden, maar wel mooi!

Denk alleen dat voor gebruik in Nederland je zo'n bumper toch hier en daar qua stijfheid en sterkte toch wel moet verbeteren. Ik zou het niet willen meemaken als zo'n bumper bij de eerste goeie drempel o.i.d. onder je voorbanden verdwijnt.

Desalniettemin: Gaaf! :)  8)

Succes ermee!  8)

Eugene

Citaat van: Rayman op 05-07-2007 13:31:36
Denk alleen dat voor gebruik in Nederland je zo'n bumper toch hier en daar qua stijfheid en sterkte toch wel moet verbeteren. Ik zou het niet willen meemaken als zo'n bumper bij de eerste goeie drempel o.i.d. onder je voorbanden verdwijnt.

Dat wordt even afwachten dan, heb zo'n bumper alleen maar gezien tot nu toe.....

Ben ook erg benieuwd hoe laag die zal zijn met de KW's en of ik uberhaupt mijn eigen oprit nog op kom :o

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: Eugene op 05-07-2007 13:51:21
Citaat van: Rayman op 05-07-2007 13:31:36

Dat wordt even afwachten dan, heb zo'n bumper alleen maar gezien tot nu toe.....

Ben ook erg benieuwd hoe laag die zal zijn met de KW's en of ik uberhaupt mijn eigen oprit nog op kom :o

Ik weet niet hoe goed Tom z'n best doet op drempels maar ik had zelf de indruk dat je met de VST bumper minder drempel problemen had dan met de T-5R bumper. De KW's veren ook minder door. Met de extra lip er onder zal het wel iets meer oppassen zijn.

Eugene

Citaat van: Johann op 05-07-2007 14:35:25
Ik weet niet hoe goed Tom z'n best doet op drempels maar ik had zelf de indruk dat je met de VST bumper minder drempel problemen had dan met de T-5R bumper. De KW's veren ook minder door. Met de extra lip er onder zal het wel iets meer oppassen zijn.

Dat is al goed nieuws :)

Ik ga er in elk geval geen lip onder hangen

fbm

Die VST is supergaaf :eusa_drool: Eugene zeker doen! en Emiel?

Ik heb hem, incl vleugels ::) heb deze 2e hands gekocht is wel erg extreem :'( en ga deze gebruiken als donor om zelf een eigen voor bumper te maken ;D gewoon proberen heb wel meer met dat spul gewerkt ;D
Het zal nog wel even duren voordat hij eronder hangt. Heb hem gekocht voor de bumper rand en spatbord aansluiting leek me een te grote klus om dit zelf te maken. De rest van de lip zal er af gaan, dus geen vleugels voor mij :eusa_dance:

Nee ik vertel nog niet hoe hij er uit moet gaan zien! :eusa_shhh:

fearless

Neeeeeeee niet slopen. Gewoon zo er op zetten !!!  :eusa_dance:

S. Brouwer

kan je er geen mal van laten maken? of er zelf 1 maken met polyester.

Dan kan je tenminste onbeperkt slopen en veranderen

markwinterman

is die onderlip van autostyle wat?
heb hem nog nooit in het echt gezien...
is er hier iemand die hem heeft?

Volvo 850 Eindhoven

dit is volgens mij de bumper waar in het begin over gespoken werd van de voorkant

correct me if I'm wrong, miss ligt het aan de kleur maar van voren vind ik het persoonlijk echt TOTAAL geen gezicht :eusa_wall: :angel: (smaken verschillen)
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

fearless

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 06-07-2007 19:55:17
dit is volgens mij de bumper waar in het begin over gespoken werd van de voorkant

http://memimage.cardomain.net/member_images/1/web/325000-325999/325618_43_full.jpg

http://memimage.cardomain.net/member_images/1/web/325000-325999/325618_46.jpg

correct me if I'm wrong, miss ligt het aan de kleur maar van voren vind ik het persoonlijk echt TOTAAL geen gezicht :eusa_wall: :angel: (smaken verschillen)

Je hebt gelijk, is de zelfde. En dit ook....