wtf? maar 220km/uur

Gestart door Jans Duiven, 02-07-2007 11:57:25

Vorige topic - Volgende topic

Jans Duiven

Nu mijn lambdasonde lampje brandt gaat de auto niet harder dan 220 km/uur terwijl ik voorheen de 252 kon halen.
Bij de diagnose meet de lamdasonde wel goed.

Weet iemand hoe dit kan?

Groet,

Hans

@®-

Is de luchtmassa meter nog goed?

mehn

Los van de vraag waarom ie niet harder loopt lijkt het me niet verstandig...
Lampje zal niet voor niets branden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Gunnar

Een paramedic die vraagt waarom hij geen 250 kan rijden...... Misschien nog niet lang genoeg werkzaam in het bijeenrapen van slachtoffers ?

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Jans Duiven

Citaat van: Gunnar op 02-07-2007 12:19:30
Een paramedic die vraagt waarom hij geen 250 kan rijden...... Misschien nog niet lang genoeg werkzaam in het bijeenrapen van slachtoffers ?

Op een vroege zaterdagochtend op een lege snelweg kan dat prima. Ik doe dat ook beslist niet als er veel verkeer aanwezig is.

At @®- en Mehn: We zijn er nog niet uit. De luchtmassameter is goed. Wellicht heeft het te maken met de BOV? Sinds die er op zit is na enige tijd de lamdasondelamp gaan branden.

Hans

Turbo-Geek

Wellicht heb je daardoor druk verlies, maw de BOV sluit niet helemaal goed of gaat te vroeg open en verlies je dus een deel van je kostbare druk.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Jeroentjuh

Welke foutcode zit erin dan? Is de interne BOV afgedopt? BOV goed afgesteld?

Jans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 02-07-2007 21:48:51
Wellicht heb je daardoor druk verlies, maw de BOV sluit niet helemaal goed of gaat te vroeg open en verlies je dus een deel van je kostbare druk.

Yep, maar da's wel vreemd. Ik heb nog contact via mail met Marc H. gehad en ik heb toch het goede type, blockingplate en alles zit goed gemonteerd. Puzzled...

Tamarzilla

Citaat van: Hans Duiven op 02-07-2007 21:46:26
Citaat van: Gunnar op 02-07-2007 12:19:30

Op een vroege zaterdagochtend op een lege snelweg kan dat prima. Ik doe dat ook beslist niet als er veel verkeer aanwezig is.

Hans

Is maar +100km te hard  :police:
T5, rica getuned