nieuwe 850 rijder

Gestart door hpkevertje, 10-05-2007 22:20:19

Vorige topic - Volgende topic

kyro

hoi hans,

welkom hier op het forum !!

enuh !!  kijk 'm nog is goed na !!!
god weet wat er nog allemaal
tevoorschijn komt ;)

gr

Marc O.

Natuurlijk werkt alles nog! Is toch een Volvo ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

killerbee

Citaat van: Marc O. op 11-05-2007 16:59:41
Natuurlijk werkt alles nog! Is toch een Volvo ;)
:eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_sick: bijna altijd  :P :P :P :P :P

Domaso

Welkom op het forum Hans. Veel plezier van je roffel.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

hpkevertje

Zoals ik al heb aangegeven: de auto rijdt perfect.
Er zitten alleen wat lakbeschadigingen op (metallic). Onder de bumpers heb ik al het e.e.a. opgeknapt maar aan de zijkant zit een lange kras, die je er niet uit kunt poetsen. Heeft er iemand een idee? Ik heb al op het forum gezocht maar kon er niets over vinden. Ik begin straks met een nieuw expiriment, als dat helpt laat ik het uiteraard weten.

thuur

Lakstift of spuitbus in kleur nemen en met een naald 'inkleuren'. Niet te veel, beter 10x te weinig dan 1x te veel. En ontvetten.

Gr ;)

hpkevertje

Hallo Thuur. Bedankt voor je tip. Aardige klus bij een kras van 2 meter. Maar als het dan lukt is de voldoening des te groter. Hou je op de hoogte.

thuur

Citaat van: hpkevertje op 13-05-2007 01:14:27
Hallo Thuur. Bedankt voor je tip. Aardige klus bij een kras van 2 meter. Maar als het dan lukt is de voldoening des te groter. Hou je op de hoogte.

Als je het van een meter of 2 afstand niet ziet, neem ik er altijd genoegen mee ;)

Suc6!

Gr 8)

Barry_C70

Welcome op het forum!

Je bent al sinds Maart lid dus nu fotos van de auto ;D

hpkevertje

Hello Forza 123
Beetje dom van mij maar ik weet niet of ik je al een persoonlijk antwoord heb gestuurd. Ik wel uitgebreid je site bekeken, looks nice!
LPG? Van harte aanbevolen, ik rij 1:8, heb echter geen turbo, maar wel lachen als je hebt getankt. ;D

Ik heb van diverse leden al mooie sites gezien. Kan je ook een mooie topic over starten. :eusa_think:

hpkevertje

Citaat van: hpkevertje op 16-05-2007 16:53:22
Hello Forza 123
Beetje dom van mij maar ik weet niet of ik je al een persoonlijk antwoord heb gestuurd. Ik wel uitgebreid je site bekeken, looks nice!
LPG? Van harte aanbevolen, ik rij 1:8, heb echter geen turbo, maar wel lachen als je hebt getankt. ;D

Ik heb van diverse leden al mooie sites gezien. Kan je ook een mooie topic over starten. :eusa_think:

Gisteren ruim 400 km gereden. 1:9, niet slecht met lpg.

hpkevertje

In mei aangemeld en nu al foto's!!

Ik wist niet hoe het plaatsen van foto's in z'n werk ging en het kwam er ook niet van. Na de mini-meeting in Enkhuizen was ik wel verplicht om de foto's op het forum te zetten, dus bij deze wat plaatjes.
Lekker vlug voor iemand die Snel heet, vinden jullie ook niet?

de geneRaal

mooie foto's hans

en lekker vlug  ;D

heb  je auto nog niet goed bekeken op de meeting in enkhuize  :eusa_doh:

maar dit ziet er puik uit man  ;)

tot de volgende keer

gr maus
Blackstone under construction

hpkevertje

Hello Maus,

Zier er idd niet slecht uit.  :) Maar je ziet de details niet zoals een kras aan de zijkant en de minder mooie velgen (de coating bladdert).  :( Ik ga daar nog wel wat aan doen maar heb geen haast. Er moet altijd wat te wensen over blijven.

Van belang bij de koop en/of gelijk geregeld:

1. Auto was van eerste eigenaar, ik heb alle onderhoudsgegevens.
2. Geen turbo, wilde ik ook niet.
3. Gelijk LPG (G3) in laten zetten.
4. Er zat centrale deurvergrendeling in, afstandbediening laten monteren
5. Gekocht bij Nordicar Heerhugowaard, is betrouwbaar, ook van andere bronnen
    vernomen
6. Met deze auto bespaar ik ca. €1500,-  per jaar t.o.v. mijn vorige auto en ik rijd
    daarbij ook nog eens als een vorst!! ;D

Gr. Hans.