Motor slaat af, Lambda brandt

Gestart door Deltalink, 18-06-2007 19:46:21

Vorige topic - Volgende topic

Deltalink

D'r ligt een 2.5L 10V in.

Multiriem zou kunnen, dat woord is nieuw voor mij :) Tis de riem die aan de linkerkant van het blok zit, naast de kast van de distributieriem. Hij begon behoorlijk te 'gillen' als ie aansloeg. Wat zou daar zo'n wrijving maken? Misschien zie ik het wel bij daglicht.

Vorig jaar is de airco wel opnieuw afgevuld. Misschien zijn toen de foutcodes niet gereset? Ik ga morgen olie bijvullen, codes resetten en naar relais 103 kijken. Ik laat nog van me horen!
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

Deltalink

Vandaag start en loopt ie goed op gas, heb nog niet geprobeerd op benzine. Heb er een liter 5W40 van de Hema ingegooid, maar ik heb het idee dat er nog wel wat bij kan.

Heb even naar relais 103 gekeken: die zat behoorlijk wiebelig op z'n plek ten eerste. Uit z'n huls gehaald, en zag er prima uit van binnen, kon geen soldeerverbindingen herkennen die misschien kapot zijn. Heb de aansluitcontacten aan de onderkant iets verbogen zodat het hele relais wat strakker (en hopelijk beter contact makend) op z'n plek zit.
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

thuur