Ferrita :) mooie sound maar ? mag dat?

Gestart door Enno, 22-04-2007 12:14:16

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Enno op 25-04-2007 21:26:49
http://www.quickbrickmotorsports.com/prod_mounttranny.html

http://www.quickbrickmotorsports.com/prod_mountfirewall.html

twee speciale steunen....maar geen powerflex meer..

Dat zijn ook polyuretaan (versterkte) steunen, inderdaad van een ander merk.
Wat is het effect van die verzwaarde onderste rectie arm aan de bak ?

Enno

hmmm...zet er een powerflex bij....en je merkt het verschil...het enige flexibele wat ik nu heb is de bovenste motorsteun....onderkant zit redelijk vast via transmissie steun...bovenzijde via momentarm.....en de speling zit hem in de bovenste originele motorsteun.

Geluid altijd prettig aanwezig....bij warme motor....een racy geluid..nooit echt stil, je hebt wel continue het gevoel onderweg te zijn met een "snellere auto".....ik denk dat de 213 / uur op GPS...voor een 2.5-20V ook niet verkeerd is met 4.5 ton op het blok.

JoopS

Citaat van: Taranis op 26-04-2007 12:43:17
Tja, zolang oom agent geen apparatuur bij zich heeft om het geluidsniveau te bepalen, geen idee heeft bij welk toerental ie moet meten en ik vind dat ie met z'n tengels van de gashendel af moet blijven, is er geen vuiltje aan de lucht. Laatst aangehouden tijdens een routinecontrole. Hij zat wel even te kijken naar de uitlaat (valt ook wel wat op) maar vond dat ie zo stil was (duuuh, zag ze van een eind staan, ff hoge versnelling). Toen ik vertelde dat de motor zo van de importeur vandaan komt en dat ie het wat mij betreft mocht checken bij Nimag, was alles in orde en mocht ik weer door 8)

Jammer dat jij niets te vinden hebt als oom agent er op staat dat jou brick gecheckt moet worden, voor nader onderzoek mag jouw brik zo 48 uur aan een bureau gestald worden :police: :police:  :police: maar gelukkig dat er niet te veel dienders weten hoe het exact zit  :evil:

Verder weten diverse (motor)agenten dat je mbt tot het toerental op de helft van het bij max vermogen afgegeven toerental moet zitten. Verder staat in het RDW register precies bij welk toerental de hoeveelheid decibellen hoort te zijn. en daar mag je dan 10% boven zitten ivm slijtage e.d.
Voor mijn 2.5 10 kleppert staan er 93Db geregistreerd. (knap veel) bij mijn Saabje  :-\ waren dat er 82  :eusa_angel:
Tja........