Achterklepslot heeft er geen zin in

Gestart door Harm_T5, 28-05-2003 15:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Harm_T5

Hoi Iedereen,

Wij hebben al een tijdje last van een probleem (bij de roffel  ;)), Bij het openen van de auto met de afstandsbediening gaat alles open en het alarm word gedeactiveerd, echter soms heeft het achterklepslot geen zin en blijft dus op slot. Wanneer je de auto dan met de AB dicht wil doen, gaat het alarm er wel op, maar werkt de CV niet meer op afstand  >:(. Voordat deze weer werkt moet je dan eerst met de sleutel de auto afsluiten (wat die dus wel doet). Hierna doet de CV op afstand het ook weer gewoon. Het achterklepslot doet het na 3 pogingen ook, maar het is toch erg vervelend allemaal. Bij de garage hebben ze het slot nagekeken en goed gesmeerd.

- Wie weet hier eventueel een oplossing voor (zodat alles weer naar behoren werkt) ?  nieuw achterklepslot evt. ??

- Ligt het alleen aan het achterklepslot of zit er misschien een fout in de CV , Ab of alarmsysteem ? ( het lampje op het dasboard knippert nog normaal.)

alvast bedankt  ;D
Keep on roffeling :D

HaRdCoRe-WeZ

Het slot zelf zou natuurlijk prima kunnen functioneren. Maar, het gedeelte waar de haak invalt kan versleten zijn, of vuil. Kijk daar eens naar, voel met het 1 of ander (niet doordenken, om ongevallen te voorkomen ;)) in dit gat.

Harm_T5

Ik heb het net geprobeerd, maar het maakt werkelijk geen drol uit.  De haak is verder schoon. Ik denk dat het probleem achter de binnenbekleding van de klep zit. Losahalen dan maar. Voor de goeje orde ..!! Het is een 5 deurs auto!!

mario

Harm,

Ik had precies hetzelfde. Dealer heeft slot toen vervangen en problemen waren over. Dit probleem is al vaker behandeld, probeer de zoekfunktie maar eens, misschien dat daar nog meer tips staan.

suc6
:) ;) :(

Harm_T5