Morgen Amsterdam

Gestart door lipton, 03-07-2007 15:23:09

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey, morgen ga ik naar amsterdam naar daft punk gaan kijken in de heineken music hall.

nu ga ik vroeger gaan om toch eens voor de 1ste keer naar amsterdam de stad zelf te gaan kijken. nu vader en moederlief vertelden me dat het gevaarlijk is met de auto te gaan omwille van diefstal ? is dit zo ? want ik wil mijn volvo'tje niet kapot of kwijt.
oohja iemand een plaats waar het nniet te duur is of niets kost om te parkeren.

mvg
gio

)()()sT

Hahaha,

Amsterdam, parkeren en niks kosten gaat niet samen  :evil:

Wellicht weten de insiders wel wat ;)

Marc O.

Diefstal van de auto zal niet zo heel erg snel gebeuren. Diefstal uit de auto is wat waarschijnlijker.
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Gratis parkeren kun je vergeten. Ik parkeer altijd onder CS. Ik heb daar gestaan met de RAI van 's morgens half 11 tot 's avonds 10 uur en ik was iets van 36 euro kwijt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

forza123

zou gewoon parkeren bij HMH en dan met trein of tram de stad in gaan... bij HMH sta je behoorlijk veilig.
Wil je gratis parkeren, zet 'm dan in Weesp neer en pak daar de trein. Treinkaartje retour weesp is stuk goedkoper dan paar uurtjes parkeren in centrum A'dam :) ...
Veel plezier bij Daft Punk trouwens!
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

M.E. AMC

;D ;D ;D

als je slim bent parkeer je je auto achter het AMC P5  dan ff omlopen
en meen de metro naar de stad en HMH, sta je wel gratis.
ik werk er manelijk en doe het zelf ook, met de metro-centraal 20 min.
deze tip misschien ook voor anderen, die eens in adam moeten zijn is nog  :eusa_shhh: 1 van de laatste plekken die gratis zijn en er rijdt ook  :police: bewaking( amc recherche of pretpark fbi).
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

lipton

ben terug

Daft punk in de heineken music hall was zalig !!
mijn ritje door amsterdam stad was een ramp

ik reed opeens op een verhoog van de tram vervolgens stopte ik aan een groot voetpad en het werd dan groen voor mij, ik vertrek en reed bijna nog 20 mensen omver die het rode voetgangerslicht negeerden en mij dan geparkeerd in de ondergrondse parking van heineken music hall en heb voor van half 7 tot half 12
12 euro betaald.

mvg

oohja en enorm stinken naar wiet op sommige plaatsten en naast ons buiten voor de music hall heel wat mensen wiet roken!!

Laserblue

Citaat van: lipton op 05-07-2007 13:49:36
ben terug

Daft punk in de heineken music hall was zalig !!
mijn ritje door amsterdam stad was een ramp

ik reed opeens op een verhoog van de tram vervolgens stopte ik aan een groot voetpad en het werd dan groen voor mij, ik vertrek en reed bijna nog 20 mensen omver die het rode voetgangerslicht negeerden en mij dan geparkeerd in de ondergrondse parking van heineken music hall en heb voor van half 7 tot half 12
12 euro betaald.

mvg

oohja en enorm stinken naar wiet op sommige plaatsten en naast ons buiten voor de music hall heel wat mensen wiet roken!!

Wat! wiet in Amsterdam?! :o
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Wiet en voetgangers in Ams... Sja, je wist toch waar je heen ging?

Mijn vriendin denkt ook wat anders over voetgangers (in amsterdam) dan ik. ::)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ben

Lipton, verkeersregel 1 in Amsterdam is dat fietsers (hé daar heb ik je niet over gehoord) en voetgangers altijd gelijk hebben. Rijden op de trambaan is alleen voor taxi's en Amsterdam (nou ja, het centrum) leeft van de toeristen die wiet komen halen. Oh ja, en de weg vragen doe je het best in het japans.

Freakybaby

De 5 cilinder werkt vanaf ongeveer 3500 rpm wel wat schrik in de hand, en dan gaan ze wel opzij. Van de gebaren moet je je niks aantrekken
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Boom

tjee lipton, was je al weleens eerder een in grote stad geweest?! ;D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...