hoofdsteunen

Gestart door jeroensmits, 20-05-2008 18:49:47

Vorige topic - Volgende topic

jeroensmits

ik heb het idee om in een extra hoofdsteun en videoschermpje in te bouwen zodat mijn dochtertje daar vette films kan kijken tijdens onze lange reis van de zomer.

Heeft iemand dat al eens gedaan?

Verder ben ik op zoek naar een zelfde hoofdsteun zoals ik deze al heb.

zie foto:

Robert Haven

Het zeer gewaardeerde forumlid Edveldt is hier de expert in  ;)

mehn

Citaat van: jeroensmits op 20-05-2008 18:49:47
Heeft iemand dat al eens gedaan?

Jahoor, meerdere zelfs

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Hier staat wel iets:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17810.msg318912#msg318912

;D ;D ;D

Gewoon een hoofdsteun halen van de sloop. De hoes van de huidig hoofdsteun kan je gewoon gebruiken. (achter en voorzijde)

Als je een goede leerlooier hebt maakt deze alleen het tussenstuk nieuw!

razorx

Citaat van: Esveldt op 20-05-2008 21:13:11
Hier staat wel iets:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17810.msg318912#msg318912

;D ;D ;D

Gewoon een hoofdsteun halen van de sloop. De hoes van de huidig hoofdsteun kan je gewoon gebruiken. (achter en voorzijde)

Als je een goede leerlooier hebt maakt deze alleen het tussenstuk nieuw!

Zie dit nu pas Esveldt.

Petje af!

MichielMaas

Ik hou niet van zonneschermpies in auto's maar die van Foxy kan weer wel natuurlijk.  ;D

jeroensmits

Ik wil mijn huidige hoofsdsteun ongemoeid laten omdat ik deze dan altijd kan terug zetten wanneer ik het scherm niet nodig heb.

Maar de oom van mijnnvrouw is stoffeerder en die kan wel een mooie hoes maken. Dus een standaard hoofdsteun kan ook, deze is niet anders dan een hoofdsteun van een t-5R met uitzondering van de bekleding.

jeroen

ps. de hoofdsteun in de link is wel heeel mooi gemaakt!!!

Esveldt

Citaat van: jeroensmits op 21-05-2008 08:54:06
Ik wil mijn huidige hoofsdsteun ongemoeid laten omdat ik deze dan altijd kan terug zetten wanneer ik het scherm niet nodig heb.

jeroen

Waarom dat dan?

Wat voor een syteem ga je inbouwen dan?

BartusKN

Citaat van: Esveldt op 21-05-2008 09:39:40
Citaat van: jeroensmits op 21-05-2008 08:54:06

jeroen

Waarom dat dan?

Wat voor een syteem ga je inbouwen dan?

Misschien als je toch die connecties heb misschien een extra stofje eroverheen met rits ??? zodat je niet de hoofdsteunen telkens moet wisselen, of praat ik nu heel gek ?

jeroensmits

is inderdaad ook een idee mocht ik dat leter zo willen.

maar nu eerst wil ik wat proberen op een andere hoofdsteun en als dat kan op een gelijke hoofdsteun zoals ik nu al heb dan zou dat een goede oplossing zijn.

Net marans gebeld en die vragen 40 euro voor een hoofdsteun in stof als ze die al hadden.

Wat ik ga inbouwen: ik koop een gewoon setje bij bv mediamarkt met een dvd splere met sherm en een los schermpje erbij, dat losse schermpje wil ik inbouwen en de dvd speler los in de stoelhoes. Het scherm is echt voor sporadisch gerbuik en om de kleine achterin wat te vermaken tijdens lange ritten. Alla die nieuwe reclame met bassie en adriaan :)

Esveldt

zo! Ik had er 2 voor 25 euro geloof ik.

elmarconi

Citaat van: jeroensmits op 21-05-2008 10:52:55
Net marans gebeld en die vragen 40 euro voor een hoofdsteun in stof als ze die al hadden.

Da's idd de prijs die ze vragen. Esveldt heeft de mijne gekregen.

Heb het el-cheapo opgelost: Tegenwoordig met zwarte steunen. Zie je bijna niet.
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=11303.msg190686#msg190686
--
Autogas Inside . . .

Esveldt

Citaat van: jeroensmits op 21-05-2008 10:52:55
is inderdaad ook een idee mocht ik dat leter zo willen.

maar nu eerst wil ik wat proberen op een andere hoofdsteun en als dat kan op een gelijke hoofdsteun zoals ik nu al heb dan zou dat een goede oplossing zijn.

Wat ik ga inbouwen: ik koop een gewoon setje bij bv mediamarkt met een dvd splere met sherm en een los schermpje erbij, dat losse schermpje wil ik inbouwen en de dvd speler los in de stoelhoes. Het scherm is echt voor sporadisch gerbuik en om de kleine achterin wat te vermaken tijdens lange ritten. Alla die nieuwe reclame met bassie en adriaan :)

En hoe ga je hem bedienen? Als het niet werkt etc. je kan niet zo maar ff stoppen.

Dat was voor mij eigenlijk een voorwaarde, makkelijke bediening!
Een kleine van 2 tot 6 jaar breekt het alleen maar af.

Daarom ook alle filmpjes al zonder menustructuur etc. Aanklikken en draaien en geluid in het NL of vlaams (nog leuker).