inzakken bestuurdersstoel

Gestart door jantraas, 18-05-2008 10:02:31

Vorige topic - Volgende topic

jantraas

Hallo Mensen,
Ik zit op een stoel te sturen die al 205000 KM oud is. De bekleding ziet er nog prima uit, maar de vulling van de stoel is behoorlijk ingezakt waardoor de bekleding van het zitgedeelte niet meer strak over de stoel gespannen zit. (De uitvoering van de stoelen is: stof in het midden, kunstleer over de zijkanten. De stoelen hebben ook verwarming)
Wie weet er in Rotterdam en omstreken een goed adres waar ik dit kan laten fixen? :eusa_doh:
Groet,
Jan 20V

Ludo

als je een beetje handig bent, zou je het zelf ook kunnen doen.  :D
kijk dan even hier voor een beschrijving: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=7503.0

jantraas

Heeee Ludo,
Thanx voor de tip. Ik rommel niet meer zo veel in de blauwe kist, misschien een goed moment om ring- en steeksleutels + doppenset en andere ijzerwaren weer eens op te poetsen. Wiet weet... een hernieuwde start van mijn sleutelcarrière! Ik ga er voor de zomer zeker naar kijken. Ik wil lekker zitten als ik in de hoge bergen toer.......
Ik houd je op de hoogte!
Greeetzzz,
Jan 20V

ovlov 058

Op de sloop een passagierszetel scoren, liefst één waar nog geen passagier ingezeten heeft(of toch niet veel) heb je ook nog een goede overtrek ;)

Heb zo nog een heel interieur staan, mag je komen halen (wel omgeving antwerpen)