What's your next car?

Gestart door Barry_C70, 09-07-2007 02:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Simplicity

Een 245 Turbo of een Saab 900 cabrio en dan ook een turbo... of weet je wat ik neem ze er gewoon bij  :evil:

t5karel

Clio V6 :eusa_shifty:. Geinig karretje,heb er nog nooit in gereden trouwens.Heeft wel een heel hoog fun- gehalte om mee te spelen denk ik :eusa_dance:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Misha

Citaat van: t5karel op 03-02-2008 15:29:30
Clio V6 :eusa_shifty:. Geinige karretje,heb er nog nooit in gereden trouwens.Heeft wel een heel hoog fun- gehalte om mee te spelen denk ik :eusa_dance:.
Erg leuk, en erg eng, vooral als je wat snelheid in bochten gaat maken..
:evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

R o b

Als de komende Volvo's niet meer teveel Ford invloeden hebben (rammelen na 20k en electrische probs) heb ik misschien een V70NNN.............maar de grijze is er dan nog steeds, die gaat niet meer weg!

EdenAli

Als de kline groot genoeg is zittten we te denken aan een C70 en dan een T5 automaat.
Voorlopig willen we de onze nog niet kwijt net de 175000 gepasserd en dat voor een 92'r

face.flava

Ik denk aan een S60R.... leuke gezinsauto  ;D. De C zal niet weg gaan, denk ik.

Johann

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M.E. AMC

;D ;D ;D
echt als opvolger van de 850 T5, waarschijnlijk een V70R  :eusa_clap: :eusa_clap:
als erbij voor de leuk een nissan skyline R35 :P :P :angel:
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

why-not

Een XC90 lijkt me wel wat  :eusa_drool:

Flipjes 850 R

Een Mercedes 500 E (van de w124 serie), liefst met een creme interrieur.....    :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
855 R Automaat Dark Olive Pearl

beb

Denk een knappe range rover classic uit 1981 erbij voor de fun en hobby en deze 855 eens inruilen voor een benzine 855, lpgg3 wordt beetje overbodig als de LARO erbij is.

Enno

Citaat van: Taranis op 02-02-2008 17:19:33
Citaat van: Enno op 02-02-2008 17:07:16
maar ik denk dat ik me daar al gauw mee ga vervelen....

Wat voor Subaru had je in gedachten dan? :eusa_think:

Subaru Legacy.....met Bilstein Sport dempers standaard....3.0 Liter boxer motor.