Verkoopkretologie

Gestart door The Saint, 11-07-2007 15:54:20

Vorige topic - Volgende topic

coyote1980

Bumpers en spiegels zijn in kleur gespoten

(niet 100% de kleur van de rest van de auto, maar dat zie je wel als je 200km gereden hebt voor een bezichtiging...)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

robbedoes

- 120.000 km op de teller (en tenminste 500.000 gelopen)
- van 1e eigenaar (zeker een foutje in de RDW site geslopen :eusa_think:)
september 2008 - heden: V70 2.5 AUT LPi november '98
april 2006 - augustus 2008: V70 2.4 170 LPi oktober '99
mei 1997 - april 2006: 240 2.3 Polar juni '92

denkweb

"Ja, de auto heeft geen NAP meer maar de kilometerstand is echt 123.000. Er heeft iemand ooit in een werkplaats een ton teveel ingevuld op NAP en bij de volgende beurt weer de goede stand ingevuld; tja, dat krijg je er bij NAP noooooit meer uit. Dus de auto heeft niet echt 213.000 gelopen hoor..."

YEAH RIGHT! Maar wel aan zijn derde (!) distributieriem toe?

FelixB

Golf cabriolet - leugens

Ik heb een Golf Cabriolet (1994) gekocht waarbij de volgende leugens zijn gebruikt:

* Met NAP  - ja, hij is nét ingevoerd uit D

* Ik ken de vorige eigenaar

* In de advertentie staat 'boekjes aanwezig', ik bel en er werd gezegd 'de door de VW-dealer gestempelde boekjes zijn aanwezig'.
Kom ik bij de handelaar ontbreekt het boekje! De verdediging is: 'de vorige eigenaar had de hele map weggegooid'
óók: "de auto is dealer onderhouden". Er zijn echter geen rekeningen en het boekje ontbreekt dus; dan is het opeens 'altijd door ons onderhouden, contant/zwart betaald dus geen facturen' ja, ja

* De kilometerstand is duidelijk teruggedraaid van circa 185.000 naar 135.000 (merkbaar door slijtage aan stuur etc.) Op het schutbord staat 'distributieriem vervangen bij 113.000' dus wordt er gezegd: 22.000 km. Leuk als de riem knapt, die zit er dus al wel zo'n 72.000 km in.

* U krijgt geen factuur want de computer is kapot (ja, maar Internet werkt nog wel, raar hé?)

Geen leugens. maarrrr:

* 4 sleutels erbij: contactslot is ooit vervangen, heeft een eigen sleutel
* Standaard bandenmaat is 185/60R 14, voorop liggen 175/75R14, ja ja, 1e eigenaar die dit doet...
* Hele auto ingespoten met cockpitspray
* Is van een oudere man geweest; waarom is de pookhoes dan vervangen door een 'sportieve' rode? En de pookknop ook door een 'sportievere?
* 'Alle vloeistoffen worden vóór aflevering nagekeken en indien nodig bijgevuld of zelfs vervangen' ja, bedankt, nu zit er te veel olie in

Waarom heb ik deze auto dan tóch gekocht?
Vanwege de complete uitvoering; o.a. 2 airbags, ABS, boordcomputer, alles electrisch enz. Tevens bestaan er weinig 2-liters (115 PK), de auto reed heeeeerlijk bij de proefrit en verder was ie in goede staat, schadevrij, geen roest enz. enz.
Ben er super-blij mee!

855R & C70 T5 cabrio automaat

Sbv

Motor verbruikt geen druppel olie.................nee.... maar 1 l op 750 km

DopdeDouwer

De bodem is keihard...
De rest bleek gatenkaas, ga je dan 150km voor rijden.

Auto was dus totaal rot. Laatst kwam ik m tegen op MP, aangeboden voor een vaag figuur uit Apeldoorn. Met nieuwe APK... Kreeg geen reacties op de vraag of het nummerbord xx-xx-xx was.
Vierkant Rules

mhjvs

Rijdt als een zonnetje.......zelfs s'nachts  :eusa_whistle:

Sterre

deze auto is een echte nekkendraaier kijk en oordeel zelf .... :eusa_doh:
Ah joh, vlieg op en pluk sterre...

Turbo-Geek

een Beller is Sneller !!
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Nunki

auto verkeerd in goede staat
die zie je ook in 9 van de 10 advertenties staan...