De boom

Gestart door GeertG, 12-07-2007 11:39:09

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Het korps waar jij werkt of waar je nog geen rekening van gekregen hebt?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pooh

juridisch is het Geert's boom. Kosten worden op de eigenaar verhaald.

(tenzij het corps geen rekening stuurt maar dat weten we niet van te voren)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

R.Bijl

Citaat van: Freakybaby op 13-07-2007 23:43:05
Het korps waar jij werkt of waar je nog geen rekening van gekregen hebt?

vrijwillig werkt...... :D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

R.Bijl

Citaat van: pooh op 13-07-2007 23:43:50
juridisch is het Geert's boom. Kosten worden op de eigenaar verhaald.

(tenzij het corps geen rekening stuurt maar dat weten we niet van te voren)

hier heb je een punt :eusa_think:
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

denkweb

Is het een grote dikke boom en waar staat  'ie?

Wij hebben nog wel eens een resterende bumper die overblijft van een ongeval en daarnaast een rijtje kraanwagens... wellicht kunnen we de boom voor een bumper verruilen? De remsporen kun je er vast zelf wel bij maken   :angel: :eusa_whistle:

Ben

Staat ie nog?

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Hmm...

Het is net na 8-en in de ochtend en de ene mod vraagt aan de andere of "ie" nog staat?

:eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FRANQ

Citaat van: Laserblue op 19-07-2007 08:25:41
Hmm...

Het is net na 8-en in de ochtend en de ene mod vraagt aan de andere of "ie" nog staat?

tsja, het zou zomaar dubbelzinnig kunnen zijn he? :eusa_sick: :eusa_silenced:
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

viking_in_shorts

wees blij dat ze het elkaar moeten vragen en het niet gewoon kunnen zien of voelen :eusa_sick:

OT: wij hebben dit ook ooit gehad; een bijna volledig omgewaaide boom die midden in de nacht (lees: storm) uit zijn lijden is verlost. Later ook een flinke rekening gekregen, oa. omdat we geen toestemming hadden de boom om te zagen.

daytonawim

Gewoon even de lokale brandweer vragen of ze voor een paar kratten bier dat ding willen omhalen.

Is best een leuke oefening :-), zo deden wij dat ook af en toe bij ons korps :-)

Rita

wil niet vervelend doen maar mijn bloedeigen broer zit vlgs mij in dat korps daar in die buurt, wil best even bellen :eusa_shhh: misschien is het toch handiger om te wachten op de thuiskomst van Geerteman, straks heeft ie emotionele schade, was ie toch best gek met zijn boom ....  ::)

-D©©©L-

Citaat van: Rita op 19-07-2007 08:54:37
wil niet vervelend doen maar mijn bloedeigen broer zit vlgs mij in dat korps daar in die buurt, wil best even bellen :eusa_shhh: misschien is het toch handiger om te wachten op de thuiskomst van Geerteman, straks heeft ie emotionele schade, was ie toch best gek met zijn boom ....  ::)

We hebben de foto's nog...

pooh

Citaat van: Rita op 19-07-2007 08:54:37

Het zou toch best leuk zijn als die boom er niet meer stond als hij thuis komt  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

FRANQ

JA bellen!!!! wat een verrassing zal het zijn als die boom tot haardhout is gemaakt.

en een brandweerkorps kan dat gewoon doen lijkt me
(iemand even bellen dat de boom bewoog :D )
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"