Centrale vergrendeling

Gestart door adjepatatje, 13-01-2010 09:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adjepatatje

Beste liefhebbers,

Mijn centrale vergrendelijng doet niet meer wat zou moeten
Gaat met de afstands bediening wel omhoog maar niet meer dicht. ???
Alarm doet het wel aan/ uit
Vergrendeling doet het wel met de sleutell

ADJEPatatje :eusa_think:

dirktv

Bij de estate is het slot van de achterklep vaak verdacht. De microswitch vervangen zou een oplossing kunnen zijn....

adjepatatje

Bedankt
Dat zou best kunnen want als ik de achterklep met de sleutel open maak doet hij het soms weer. Waar zit deze microswitch

Adjepatatje

haasje

Binnenin het slotmechanisme.

rogerV701998

Citaat van: adjepatatje op 13-01-2010 10:23:08
Bedankt
Dat zou best kunnen want als ik de achterklep met de sleutel open maak doet hij het soms weer. Waar zit deze microswitch

Adjepatatje



In het midden van de foto zie je het rode knopje zitten, dit is de schakelaar. Het slot is van een V70.

Gr. roger

adjepatatje

Bedankt Roger ergggggg duidelijk :eusa_clap:

Ik neem aan dat ik het slot eraf moet halen schoonmaken proberen en als het dan niet werkt de microswitch vervangen
die is los tekoop bij de dealer of moet ik het hele slot vervangen?

Adjepatatje

rogerV701998

Citaat van: adjepatatje op 13-01-2010 10:58:22
Bedankt Roger ergggggg duidelijk :eusa_clap:

Ik neem aan dat ik het slot eraf moet halen schoonmaken proberen en als het dan niet werkt de microswitch vervangen
die is los tekoop bij de dealer of moet ik het hele slot vervangen?

Adjepatatje

Volgens mij zijn deze schakelaars (microswitches) niet los bij de dealer te krijgen en verkopen zij idd alleen nieuwe sloten. Ik heb deze reparatie klik! laten doen en daardoor weet ik dat die microswitches via internet te koop zijn.

Gr. roger

adjepatatje

dank je wel :eusa_clap:


Adje patatje

tackle

gewoon een tweedehandsje bestellen bij hunter, heb ik ook gedaan want anders blijf je kloten. KOsten 40 euri.
bekleding van de deur losmaken, slot uitnemen, nieuwe erin klaar. 10 minuten werk.

rogerV701998

Citaat van: tackle op 13-01-2010 12:07:17
gewoon een tweedehandsje bestellen bij hunter, heb ik ook gedaan want anders blijf je kloten. KOsten 40 euri.
bekleding van de deur losmaken, slot uitnemen, nieuwe erin klaar. 10 minuten werk.

Kun je doen, heb je ook weer een gebruikte microswitch. Nieuw kosten deze een paar (volgens mij 2) euro.

Gr. roger

tackle

en de tijd dat je bezig bent met het uit en inbouwen van die switch staat je auto onafgesloten op straat.

thuur

Jeetje, waar woon je? ???


Gr :o

elianmars

Citaat van: thuur op 13-01-2010 14:09:58
Jeetje, waar woon je? ???


Gr :o

Zoetermeer  ;D





Je kunt de klep toch gewoon dicht doen? Valt alleen niet in het slot, maar geen hond die ziet dat de boel niet op slot zit, hoor.

En anders kun je altijd nog even je hond achterin zetten........

heutink

 :D
ik had dus precies hetzelfede verschijnsel.......tot aan vandaag, het slot in de achterklep is vervangen door een nieuwe, en alles werkt weer, ook de centrale vergrendeling op alle deuren weer op en af. ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

tackle

Citaat van: elianmars op 14-01-2010 09:13:27
Citaat van: thuur op 13-01-2010 14:09:58
Jeetje, waar woon je? ???


Gr :o

Zoetermeer  ;D





Je kunt de klep toch gewoon dicht doen? Valt alleen niet in het slot, maar geen hond die ziet dat de boel niet op slot zit, hoor.

En anders kun je altijd nog even je hond achterin zetten........

Sweetlake is inderdaad een grijns waard!