S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Ik ben niet boven de 110km/u gekomen op de snelweg.En heb overdreven rustig opgetrokken.Die 7.6L op de 100km zal wel niet helemaal kloppen idd,maar hij is wel vele malen zuiniger dan hoe ik normaal rijdt  ;D

Zal ( ) mn 395cc`s genoeg zijn om het uiterste uit mn 19T te halen?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Citaat van: mitchelli op 15-06-2008 13:09:21
Ik ben niet boven de 110km/u gekomen op de snelweg.En heb overdreven rustig opgetrokken.Die 7.6L op de 100km zal wel niet helemaal kloppen idd,maar hij is wel vele malen zuiniger dan hoe ik normaal rijdt  ;D

Zal ( ) mn 395cc`s genoeg zijn om het uiterste uit mn 19T te halen?

Bovenin kan het een beetje krap zijn, maar daar kan de 19T toch niet meer doen dat ie al doet. In het middengebied tussen 3500 en 5000rpm zal er met de injectoren wel ruimte zijn voor meer, maar dat is eigenlijk toch ook niet je van het met een turbo als een 19T.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Black Magic

Strakke foto's mich van die koplampen en ik moet zeggen het staat em heeeeeeeeeel goed  ;D

Bouke

Errug mooi  :)Mitch die lampen,zit er zelf ook aan te denken,maar zijn ze ook condens vrij  :eusa_think:want dat waren de andere heldere knippers bij mij niet :'(

mitchelli

Zijn toto nog toe condensvrij.Maar heb ze pas 2 dagen,en het heeft nog niet geregent....

Vandaag mn nokkeaskeering vervangen (uitlaatzijde).Nu is het blok helemaal lekvrij,zoals het hoort!Heb vandaag ook mn xenonlampjes gemonteerd in de koplampen.Dat was nog best wel een klusje aangezien de (dikkere) xenon lamp net niet erin paste.Met de dremel (kan niet zonder hem) de sleuf iets groter gemaakt,daarna paste hij perfect.Het allermooiste is dat het beeld messcherp en goed is op het koplampafstelapperaat!Dat was met mn oude koplampen wel anders...namelijk gewoon afkeur.Ben superblij met deze koplampen.En heb er al veel goede reacties op gehad...Heb ook de knippers vervangen voor 21W doorzichtig,staat veel beter dan dat oranje!

stadslicht: (dilemma,met of zonder middelste lichtje??)

Dimlicht: (xenon)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

If it's not blown, it sucks...

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BartusKN

hoef denk niets meer te zeggen, maar zonder? ?:D

Vulk

mitchelli

haha,heb er over nagedacht en ga verder met mn leven zonder  ;D Staat idd beter!Bedankt voor het meedenken allen  :)

Black Magic

Je heb het gewone stadlicht lampje waar ik een steek ledje in heb gezet maar dat bovenste projectie ledje heb ik ook niet aangesloten want dat ziet er niet uit :eusa_naughty: :eusa_whistle:

elianmars

Dat middelste lampje is net zo'n raar verzinsel als de rij ledjes in de andere heldere koplampen. Beter dat je ze er niet meer in doet.

mitchelli

Heb de ass stoelen verkocht  :) Gaat zaterdag naar ET om mn nieuwe kuipjes op te halen.Nu dus wel met het lichte frame!Ben benieuwd hoe ze zitten....

mitchelli

Moet ook binnenkort een afspraak bij rica maken om afstelling te controleren etc.Heb er al bij 700km opzitten.Bij 1000km ververs ik de olie+filter weer, en ga daarna naar rica.Ben wel errug benieuwd hoe hij nu volgas aanvoelt  :eusa_drool: Maar is nog even wachten...