S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Volvo Felipe

Citaat van: mitchelli op 24-10-2009 20:11:17
Ja omlaag gaat hij zeker nog.Is nog wel even wachten,want een schroefsetje voor een volvo is niet zo goedkoop zeg maar.
Die koplampwissers weet ik nog niet of ik die verwijder...
En atlantic blue dus....zie je niet vaak. Alleen op de c70 geleverd?

Die heb je al voor 499 op MP

mitchelli

ooow,499 valt dan wel weer mee...

En turquoise dus. ....Zonder 1 krasje of deukje  :eusa_dance:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Freakybaby

Gefeliciteerd Mitchel!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

tackle

hij zat ook zo lekker ! Mooi geluidje ook!

M a r c

He?!  Is (was) dat niet de wagen van Melvin? Mooie auto. Is toch een automaat niet?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RNB

Ziet er goed uit,

Heeft volgens mij heel lang te kop gestaan.
Ik heb er ook nog over na gedacht ;) en dat was ondertussen ruim een jaar terug.

mitchelli

Citaat van: tackle op 25-10-2009 10:39:11
hij zat ook zo lekker ! Mooi geluidje ook!

Ja he :) Had hem toen net een paar uur in mijn bezit....Je auto is trouwens klaar voor de apk ;)

Citaat van: M a r c op 25-10-2009 10:51:51
He?!  Is (was) dat niet de wagen van Melvin? Mooie auto. Is toch een automaat niet?

Ja dat klopt.En is idd een automaat.Je hebt hem niet zo lang geleden onder handen gehad he.Loopt goed hoor !

Ronbroek

Je 850 weg ? Maarruh mooie opvolger hoor  :eusa_drool:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

mitchelli

Ja 850 is weg....maar erg blij met de opvolgen.  :eusa_dance: Hij verkeerd in topconditie. Zal binnenkort wat meer foto`s maken en wat betere (die 2 zijn met phone gemaakt). Intereur is ook smetteloos.En heb nu het nieuwe type blok (ander inlaatspruitstuk,elec gasklep motorcomputer enz.) Heb alleen een foutcode van de nokkeasverstelklep. Morgen even de timing checken en evt de klep vervangen+mod van het stekkertje.Dacht met het uitlezen de systeem tester te kunnen gebruiken,maar dat ging niet op.Moest vida aan te pas komen  :P

M a r c

Melvin vertelde me onlangs dat ie de wagen helemaal over had laten spuiten, dus vandaar dat er geen krasjes of deukjes opzitten  :)  Was strak spuitwerk moet ik zeggen.  Sta er wel van te kijken dat ie 'm nú al verkocht heeft....  hij had 'm net.  :eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

Tja...hij zit qua chip nu bij rica.Kon het geweld van m`n 850 niet weerstaan,en heeft z`n c70 erop ingeruild  :)En ja de lak ziet er echt geweldig uit!

Emiel

Is dat Melvin uit Amersfoort?

thuur

Mooie bak Mitchell!

Welke stekkermod op de klep van de variabele nokkenas bedoel je?

Gr 8)

Jeroentjuh

Citaat van: thuur op 25-10-2009 22:22:58
Mooie bak Mitchell!

Welke stekkermod op de klep van de variabele nokkenas bedoel je?

Gr 8)

Als je tegenwoordig die klep vervangt krijg je nieuwe type met nieuwe type stekkeraansluiting, dus moet je de stekker afknippen en nieuwe type eraan solderen..... Denk dat Mitch dit bedoeld?

mitchelli

Ja dat klopt. Maar heb al uitgezocht dat het niet de klep is....Zaterdag even kijken of de motor 100% op tijd staat...zo ja dan de variabele eenheid vervangen (uitlaat tandwiel)

En ja is Melvin uit Amersvoort Emiel.