S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 14-06-2010 09:45:06
Weet je wat een werk dat soms is .....

Dat zal best wel zijn, ja. Daarom heb ik het woord "even" ook maar weggelaten in mijn post  ;D

mitchelli

Ja het is heel veel werk om hem op te schroeven..Heb namelijk de bewuste schroefdelen verwijderd om hem nog wat lager te krijgen. Dit is wel weer te monteren,maar veel werk  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

peteRRR

Citaat van: Turbo-Geek op 14-06-2010 09:45:06
Weet je wat een werk dat soms is .....

Deze snap ik even niet,tis toch gewoon de ring naar boven of naar beneden draaien en slagen tellen of op meten?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Turbo-Geek

Citaat van: peteRRR op 14-06-2010 10:08:03
Citaat van: Turbo-Geek op 14-06-2010 09:45:06
Weet je wat een werk dat soms is .....

Deze snap ik even niet,tis toch gewoon de ring naar boven of naar beneden draaien en slagen tellen of op meten?

Groet.

Ja maar dan moet je bij een echt verlaagd voertuig wel ff de wielen verwijderen en dus ook het voertuig omhoog. En ook die ringen draaien niet altijd even soepel.
En ja, METEN is WETEN want anders zal je toch verschil hebben alhoewel je zou verwachten dat de slagen identiek zouden moeten zijn.
Lastig te tellen trouwens (in de praktijk) dus meten is het makkelijkst en beste.

Al met al niet iets wat je ff doet in 10 minuten.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

peteRRR

Citaat van: Turbo-Geek op 14-06-2010 10:13:45
Citaat van: peteRRR op 14-06-2010 10:08:03
Citaat van: Turbo-Geek op 14-06-2010 09:45:06
Weet je wat een werk dat soms is .....

Deze snap ik even niet,tis toch gewoon de ring naar boven of naar beneden draaien en slagen tellen of op meten?

Groet.

Ja maar dan moet je bij een echt verlaagd voertuig wel ff de wielen verwijderen en dus ook het voertuig omhoog. En ook die ringen draaien niet altijd even soepel.
En ja, METEN is WETEN want anders zal je toch verschil hebben alhoewel je zou verwachten dat de slagen identiek zouden moeten zijn.
Lastig te tellen trouwens (in de praktijk) dus meten is het makkelijkst en beste.

Al met al niet iets wat je ff doet in 10 minuten.

Ahh,dus als het mee zit kan het in een goed half uur gedaan zijn  ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Turbo-Geek

Kan, maar als het tegenzit ben je veel langer bezig.
Schroefset is leuk hoor maar als je met de auto gewoon rijd en dus km's maakt dan werkt het schroeven door oa het vuil gewoon minder makkelijk.
Tevens niet iets om heel vaak te doen want de ringen/draad knapt er doorgaans niet van op.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

Idd. Nu dus de ringen + de hulpveer weggehaald...kunnen ze ook niet vastzitten  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

martijn.

Auto uit de veren tillen en van de veerweg begrenzers er tussen zetten.

Die tussen de 1.6 drive-E zitten, die heb je wel ergens liggen ;D ;D

mitchelli

ha ha...Dat had ik ook gedaan,maar scheelde bijna niets helaas..
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

 :eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance: Heb hem weer terug. Allemachtig prachtig. Loopt als een ....borst.

Ze hebben hem op de weg afgesteld. Loopt nog stukken beter dan voor het brandstofpomp verhaal. Blijkt dat de oude pomp al een hele tijd niet meer optimaal zijn werk gedaan te hebben.. Het overschakelen en het gas er weer op heeft nooit zo soepel gevoelt.!

Tijdens de proefritten van rica was er wel een carterventilatie slang afgeschoten (die bovenop de cilinderkop),met als gevolg een bijna fatale auto brand. Gelukkig hebben ze het op tijd uit kunnen krijgen ......Zit nu extra goed vast,zodat het niet nog en x kan gebeuren.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Thijssie!

Super resultaat ;D

Zou dit in vermogen ook nog iets schelen? :eusa_think:

Thys

Mooi dat alles weer voor elkaar is!

De bevestiging van die slang is ook heel brak; het 'tuutje' op het blok loopt taps toe. Slangklem te strak aandraaien geeft dus als gevolg dat de boel vanzelf loskomt.  :eusa_wall:

mitchelli

#2802
klopt...ga er dus een randje infreesen en een goeie lijm gebruiken

CiteerSuper resultaat

Zou dit in vermogen ook nog iets schelen?

Het voelt wel zo  :)

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Rogerb

Citaat van: mitchelli op 16-06-2010 16:27:32
klopt...ga er dus een randje infreesen en een goeie lijm gebruiken

CiteerSuper resultaat

Zou dit in vermogen ook nog iets schelen?



Het voelt wel zo


pak gewoon balletje kit zwerft vast wel ergens een rol van onder de motorkap:P:P;)

Easterboy

Citaat van: mitchelli op 16-06-2010 16:14:27
:eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance: Heb hem weer terug. Allemachtig prachtig. Loopt als een ....borst.
Ik weet niet wat voor borsten jij gewend bent, maar ik ben nog nooit ZOOO ERG in de stoelen gedrukt door een tiet, zelfs niet door 2. ;D
Echt abnormaal hoe hard hij gaat! :o

Erg brute wagen!! 8)