S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ben erg benieuwd of je er mee door de APK komt, er mag namelijk niets op de glazen voor of achter zijn geplakt.  Natuurlijk ziet niet iedere keurmeester dit, maar toch...

mehn

Citaat van: Dirk342 op 25-12-2011 20:51:13
Ben erg benieuwd of je er mee door de APK komt, er mag namelijk niets op de glazen voor of achter zijn geplakt.  Natuurlijk ziet niet iedere keurmeester dit, maar toch...

Mitchell keurt zelf, dus...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

michel88

ja maar tog
als er zo'n steekneus langskomt :eusa_hand:
en dat meestal zo met eigen auto's

Laserblue

Je kunt ze ook coaten doen ze in de US-scène ook  8)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mitchelli

Volgens mij staat tegenwoordig nergens iets over beplakken van glazen in het apk boek....alleen dus dat het lichtbeeld niet nadelig mag zijn beïnvloed....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jeroentjuh

Lambdasonde bedrading toch niet gesoldeerd? :eusa_naughty:

mitchelli

Nee tuurlijk niet. Met een volvo knijp busje,en volvo krimpkous. ( van het setje van een ruitensproeier motor modificatie van c30, v50 enz).   8)

michel88

en wat gebeurt er anders met een soldering en een krimpkous

triton

Verandert de weerstand neem ik aan
Professioneel raddraaier

Jeroentjuh

Een lambdasonde moet kunnen 'ademen' door de bedrading heen voor een optimale werking.....

mitchelli

Ja idd. De referentie lucht gaat via de bedrading. Daarom mag je ook nooit een lambdasonde stekker invetten.
Motor lampje blijft trouwens eindelijk uit na de vervanging van de sonde. Hou niet van brandende lampjes in het dashboard  :)

elianmars

Citaat van: Jeroentjuh op 26-12-2011 23:38:00
Een lambdasonde moet kunnen 'ademen' door de bedrading heen voor een optimale werking.....

Is dat zo?

Bij mijn wagen was een stuk van de bescherming rond de bedrading beschadigd. Daar heb ik alu tape overheen geplakt. Is dat niet goed, of maakt dat niet uit?

maruska

alu ademt niet marcel, voor zover ik weet.. je zou wat gaatjes folie kunnen nemen ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

thuur

Ho ho ho, dat gaat niet door de kabels zelf, maar door een opening aan de achterkant of bij het punt waar de kabels de sonde in gaan (op deze afbeelding op de plek van het cijfer 1).

Gr 8)

arjenT5R

volgens mij mag je hem niet solderen omdat je hem dan kapot maakt, of de weerstand in de kabels verandert. Ik heb ooit eens een universele lambda sonde gekocht en daar zat een soort soldeerloos aansluitblok bij in.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!