S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Ik hoop morgen...wacht rustig ( maar zenuwachtig) af   :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Ludo

Oei, dat word dan een slapeloze nacht.  ;D

Succes!.  ;)

mc70

ze hebben lang genoeg gehad om er over na te denken toch

mitchelli

Ik vind dat ze nog wel wat langer erover mogen denken hoor....als het maar goed komt  :)

En thanks Ludo  :D

volvohaas

Ze mogen best een week nadenken als je hem dan terug krijgt met 400pk... toch?
Wel jammer dat ik dan het snot voor me ogen word gereden door je...  :eusa_whistle:
Gewoon omdat het kan

mc70

Citaat van: mitchelli op 26-04-2012 07:52:09
Ik vind dat ze nog wel wat langer erover mogen denken hoor....als het maar goed komt  :)

je zit toch al een week of 3 te wachten

mitchelli

Nou ik heb hem terug. Probleem zat toch in een niet goed afgestelde voorontsteking...

Hij had met de laatste run op de bank 335 pk en 455 nm. Was weer allemaal loeiheet,en bovendien heeft hij op de weg 0.1 bar meer druk.
Volgens rica zal het dus rond de 360 pk zijn.

Meer was er volgens hun niet uit te halen. Dit zou door de nogal tamme standaard nokkenassen liggen. Misschien daar ooit nog iets voor vinden. Nokkenassen van een 170 pk Me7 proberen ofzo...

Voorlopig ben ik wel tevreden. Hij is merkbaar sneller,en heeft geen fluctuaties meer in turbodruk.

Rollenbank sheet zal ik snel erop zetten.

maruska

lekker dat het weer (deels) opgelost is Mitchell.. Gewoon rustig aan weer verder naar het volgende t-od-'tje..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Zijn dit nou wiel- of (berekende) motorpk's? Ik neem aan dat laatste? Mooi dat ie beter rijdt nu!

daanium

335 is toch netjes !!!
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

peteRRR

Gefeliciteerd met het resultaat. :D

Het is in principe zo,........het kan altijd harder. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

osie

Jeroentjuh

Netjes maar toch had ik meer verwacht, ook een hoger koppel....

mc70

dus een 19t geeft hetzelfde  ???. Dan vind ik het zonde van je geld

Martijn_B

Citaat van: mc70 op 28-04-2012 11:53:52
dus een 19t geeft hetzelfde  ???. Dan vind ik het zonde van je geld

Ja precies, sorry maar met een 19T kun je ook prima 350 pk halen. Dan was je voor de helft van het geld klaargeweest. Feit dat ze weer geen run kunnen overleggen waarbij er gewoon 360pk op papier staat vind ik ook erg jammer. Van een turbo zoals deze verwacht je gewoon meer, natuurlijk gaat het er om dat hij fijn rijdt, maar er zijn mensen die met 480pk gehaald hebben met standaard nokkenassen.

Ik ben even extreem en zeg: voordat je nog meer gaat doen, zet hem eens een dagje bij Fasttech neer.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software