S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

donderdag kan je wel effe stukie meerijden.Met de oude injectoren rijdt hij ook hard zat  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Mitchell, ook met een telefoon moeten scherpe foto's mogelijk zijn, hoor.

Is het lensje wel schoon?

mitchelli

zou kunnen dat die niet helemaal schoon is.Het probleem zit hem meer in zn digitale sluitertijd (weet niet hoe dat is bij een digitale).Ik bedoel,je krijgt heeel snel bewegings ontscherpte.Op de telefoon staat dat hij 5 megapixels heeft,maar je moet hem waarschijnlijk met een statief foto`s maken......

mitchelli

Toch zijn de laatste 2 foto`s van de injectoren niet onwijs slecht........

schutten

Met 1,6 bar? nog steeds of...

mitchelli

tot z`n 3 gaat het goed.In zn 4e en 5e versnelling moet ik even het gas wat inhouden ,zodat hij niet boven de 1.5 bar komt.Na een bepaald toerental kan ik volgas geven en komt hij niet meer boven de 1.5 bar.Dat is best te doen.

Ik ga pas naar rica voor een re map als de nieuwe injectoren erin zitten.

schutten

Maar 100 tot 200 gaat nog goed? heb je tijden.

mitchelli

http://s184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/?action=view&current=dbf53a37.flv

0 naar 100 km/u : 5.2 sec
0 naar 120 km/u : 6.8 sec
0 naar 140 km/u : 8.7 sec
0 naar 160 km/u : 12.2 sec
0 naar 180 km/u : 15 sec
0 naar 190 km/u : 16.2 sec

80 naar 120 ongeveer 4 sec

http://s184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/?action=view&current=050807_2.flv

Dit allemaal met dezefde telefoon gefilmd  ;D

mitchelli

gister heb ik mn injector terug gehad van rob stocking.Ze hadden hem getest,en zeiden dat er nix mee aan de hand was???? Gisteravond de nieuwe injectoren erin gezet.....Hij loopt nou gewoon goed.Ik snap er geen reet van,maar ze werken.Vanmorgen meteen rica gebeld voor een afspraak.Kan daar pas 20 nov. terecht  :-\ Dus dat is nog even wachten.Maar goed,ben blij dat de injectoren er eindelijk inzitten!!!  ;D

Turbo-Geek

Die monteurs van Hooftman zijn ook niet meer wat het geweest is ..... :)
Ben in ieder geval blij dat ze werken, vond het al zo vreemd.
Houd je connectors en bedrading in de gaten, goed vochtvrij houden en evt behandelen met contact spray.
Je wilt NIET hebben dat zo'n injector ermee nokt als je aan het scheuren bent  :eusa_think:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

thuur

Citaat van: Turbo-Geek op 07-11-2007 12:42:23
Houd je connectors en bedrading in de gaten, goed vochtvrij houden en evt behandelen met contact spray.

:eusa_naughty: Veel beter is het schoonmaken van de contacten (alcohol/remmenreiniger) en dan de stekker voorzien van een likje vaseline om vocht geen kans te geven.

Gr ;)

mitchelli

Het lag toch echt niet in de stekker.Toen eerst de nieuwe erop zaten,en een injector werkte niet,had ik de oude injector op die stekker gedaan,en die werkte gewoon gewoon.Ik denk eerder dat het naaldje in die nieuwe injector is blijven hangen.Ze werken bij stocking misschien wel met een testapperaat die veel meer dan 3 bar geeft,zodat het vuiltje eruit is gekomen.Heb nu helemaal geen problemen meer.Loopt als een zonnetje,en stekker is niet gammel,en heeft geen vuile contacten of dergelijke.

En kan mn vak wel aardig verstaan hoor turbo geek  ;)  ;D

mitchelli

wel raar....toen ik mn eerste chiptuning liet doen door rica kon ik de volgende dag terecht,en nu ik voor een (gratis) remap wil komen,moet ik 13 dagen wachten  :eusa_think:

J a a p

weet je wat, ik maak wel een afspraak voor het tunen van mijn  maagdelijke T-5, dan ga je met me mee, zeg ik het daar ter plekke af en kan jij in mijn plaats   ;D
Wannabe C70 rijder.

Turbo-Geek

Het kan toevallig druk zijn natuurlijk en destijds had je wellicht mazzel, Maar het kan ook iets mindere service zijn.
Opzich niks nieuws hoor, als men kan verdienen heb je prio, kom je voor service dan heb je minder prio. Dit zie je overal en iedere dag.
  The things you own end up Owning you !