S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Julian

Zie het nu pas, prachtig resultaat. Met de R bumper erop is het echt een veel dikkere bak geworden!  :eusa_drool: Mooi gedaan (die koplampen ook trouwens)  :eusa_clap:
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Jelmar

Ziet er super uit!

Mag ik vragen waar je die koplampfolie vandaan hebt?
850R

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Zo weer een tijdje geleden dat ik gepost heb...

Deze zaterdag was een teleurstellende dag. Vrijdag had ik mijn auto terug gekregen van de spuiter. Achterklep en achterbumper compleet overgespoten. Ook had ik het nieuwe onderlipje voor mijn voorbumper in 417 laten spuiten. Auto zag er weer piekfijn uit.
Kom ik zaterdagochtend bij mn auto om naar de "meten is weten" meeting te gaan,zie ik een witte veeg met wat krassen zitten op de hoek van mn achterbumper  :eusa_wall: :eusa_wall:
En natuurlijk geen briefje achter gelaten. Dus dat wordt weer terug naar de spuiter.

Daarnaast niet echt verwachtte resultaten van de rollenbank meeting....290 pk op de wielen..

Auto loopt verder prima,en de grafiek zag er goed uit (foto komt snel).

Nu toch maar zo  snel mogelijk een groter uitlaathuis kopen. (a/r 86 ipv 64) Dit schijnt toch de restrictie te zijn. 400 pk op de motor moet met deze turbo volgens experts makkelijk haalbaar zijn.

maruska

lekker dan mitch.. erg jammer dat iemand niet gewoon even een briefje doet. iedereen heeft als het goed is een verzekering..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mitchelli

Net bij spuiter geweest. Bumperhoekje spuiten : 250 euro  :'(

Turbobiker

Citaat van: mitchelli op 26-11-2012 12:56:10
Net bij spuiter geweest. Bumperhoekje spuiten : 250 euro  :'(

Bij O. Plichter zeker?

Voor die prijs laat ik 2 bumpers doen...
De Tussenpaus

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

jp1983

Volgens mij heb ik je motorkap wel eens 2 keer laten spuiten en uitdeuken voor 100 euro...

jp1983

290 Pk is idd beetje jammer, hoop dat je beetje met het verkeer meekomt.
En heb je wel aan je remmen gedacht? 200 per uur afremmen met 290pk gaat namelijk stuk moelijker dan afremmen bij 200 per uur met 120 pk.
Je mag trouwens maar 130 ofzo in NL dus je bent wel gevaarlijk bezig denk ook aan je andere weggebruikers he.

Broabander

Citaat van: jp1983 op 27-11-2012 01:54:38
En heb je wel aan je remmen gedacht? 200 per uur afremmen met 290pk gaat namelijk stuk moelijker dan afremmen bij 200 per uur met 120 pk.

Hier snap ik je logica even niet maargoed... :-\

Met betrekking tot 'dit kutforum'; als je normaal, actief lid bent zit je binnen no-time aan 10 berichten. Kom je hier puur om spul te verkopen, dan kun je inderdaad beter naar marktplaats gaan.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

de geneRaal

Citaat van: jp1983 op 27-11-2012 01:54:38
290 Pk is idd beetje jammer, hoop dat je beetje met het verkeer meekomt.
Je mag trouwens maar 130 ofzo in NL dus je bent wel gevaarlijk bezig denk ook aan je andere weggebruikers he.

Opeens denk ik aan die klootviolen op de fiets die alleen oog hebben voor hun telefoon  :eusa_think:
Blackstone under construction

mitchelli

foto`s van het lipje  :D

En de rollenbank uitdraai:

Mooie grafiek,maar 5 pk minder dan die zwarte  :eusa_naughty: Al zal met die zwarte 850 wel echt een piek geweest zijn....

Deze week uitlaathuis bestellen  :)