S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

ikke niet snap   ??? leg is uit.....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Laserblue

waar gekocht
hoeveel gekost  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

RonnieDuck

Ja idd,...powerflex levert die volgens mij namelijk niet,..en dus ben ik ook wel benieuwd waar je die vandaan hebt en voor hoeveel.

ik hoor een groupbuy!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Ludo

mitchelli

Ik dacht dus dat het om de motorsteun ging die bij de turbo zit.Dat moet ik dus nog even vragen.  ;D Als het die steun is op het plaatje van ludo,dan hoef ik hem denk ik niet.Dat heeft denk ik weinig zin.Of wel?Hij koste 60 euro......

Volvo Felipe

Citaat van: RonnieDuck op 27-11-2007 17:09:03
Ja idd,...powerflex levert die volgens mij namelijk niet,..en dus ben ik ook wel benieuwd waar je die vandaan hebt en voor hoeveel.

ik hoor een groupbuy!!!

Doe voor mij ook maar één

mitchelli

Zal die steun van de afbeelding van ludo een goed verschil geven tov het standaard steuntje?? Ga hem trouwens bij marc vandaan halen.Als het een merkbaar verschil geeft...

Joachim1

Deze heb ik ook onder de roffel maar merkte niet veel verschil,denk dat je verder komt met je homokineten binenste+buitenste en mischien ook meteen aandrijfassen/steunlager en wiellagers...veerpootschottel rubbers etc..

mitchelli

Het ging idd om die steun.Heb de bestelling dus maar afgezegt.Ik denk namelijk ook dat het weinig verschil maakt.Eigenlijk is het kantelen van de motor nu al nihil na het vervangen van de bovenste steun.

Nog effe wachten op weitec.Komt deze week   8)

M a r c

Het ging om een steun die wij zelf hebben gemaakt met Powerflex bussen. Was dus eigenlijk nog een prototype (had ik Mitchell ook verteld overigens). Ga 'm nu zelf eerst maar eens testen op mijn 'racer'  :)

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

ben benieuwd... En ik maar in het begin denken dat het om de achterste ging...  ;D

Enno

Citaat van: M a r c op 29-11-2007 16:19:18
Het ging om een steun die wij zelf hebben gemaakt met Powerflex bussen. Was dus eigenlijk nog een prototype (had ik Mitchell ook verteld overigens). Ga 'm nu zelf eerst maar eens testen op mijn 'racer'  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SIWYDU4H.jpg

Hoef je niet uit te testen....ik kan je nu al zeggen dat dit een groot verschil maakt met een gare steun. Ik heb de QBM variant van deze steun een hele tijd op mijn V70 gehad. De motor zal veel minder kantelen & het motor geluid neemt er enigszins mee toe....

Als je dan een QBM of een Scantech steun aan het schutbord monteert, wordt de motor helemaal stijf opgehangen in het vooronder. De vraag is of je dan nog wel een Powerflex steun nodig hebt........ik denk dat je al gauw weer naar standaard volvo verlangt......

Binnenkort komt deze QBM steun op de 850, waarvan ik de oude steun uit voorzorg maar vervang.

mitchelli

Dus het hdelpt wel degelijk. Misschien dan toch maar binnenkort uitproberen  ;) Iets meer bijgeluid aan de binnenzijde vind ik alleen maar leuk  :eusa_dance:

Enno

Citaat van: mitchelli op 30-11-2007 10:02:09
Dus het hdelpt wel degelijk. Misschien dan toch maar binnenkort uitproberen  ;) Iets meer bijgeluid aan de binnenzijde vind ik alleen maar leuk  :eusa_dance:

Als je uit je stoel wilt trillen neem je een POwerflex boven op de motor. En twee van die versterkte steunen, eentje aan het schutbord & een momentarm waar hier over gesproken wordt.....

Beetje geluid is leuk....maar deze combinatie gaat mij te ver. De Powerflex weglaten, scheelt al een hoop vibraties, en eigenlijk vind ik het mooier klinken dan alleen een powerflex. Een vers rubber bovenop is wel een leuke aanvulling...

Gewoon proberen zou ik zeggen......10 tegen 1 dat de ondersten momentarm & de schutbordsteun toch al gaar zijn.....dus een nieuwe kan sowieso geen kwaad. Scantech is een goedkope optie. Is stugger dan volvo standaard voor beide steunen.

mitchelli

zal er nog over nadenken  ;D Bedankt voor de info