S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

zijn die koplampen met folie gedaan of gespoten??
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

mitchelli

Gaatjes folie. Staat ergens in dit blog beschreven  :P
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Unexist

Blijft een dikke C, gewoon lekker ''clean''
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

hertogjan6

Citaat van: mitchelli op 26-06-2013 10:02:03
Gaatjes folie. Staat ergens in dit blog beschreven  :P
heb je dan nog wel een goede lichtbeeld??
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

mitchelli

Ja. Totaal geen verschil op het koplampafstelapparaat met of zonder folie.

mitchelli

Zo eindelijk weer wat (klein) nieuws....

Vanochtend kleine beurt gegeven. Zoals altijd eerst warm laten lopen en voor half uurtje laten lopen met Forte motor flush,alvorens de olie eruit te halen. Daarna mobil 5w40 vol systetisch erin met top-end treatment.

Zag tot mijn schrik wat druppels koelvloeistof onder de auto. Bleek van de waterpomp afkomstig te zijn.

had 20000 km geleden distributie vervangen,maar niet de waterpomp. Vandaag dus maar de waterpomp vervangen + maar weer de distributie vervangen.

Ga volgend weekend op vakantie naar zuid frankrijk,dus blij dat nu de lekkage naar boven was gekomen. ..

Verder geen bijzonderheden te melden...bijna saai  :P

elianmars

Bijna saai misschien, maar het blijft heel en de wagen doet wat-ie doen moet. Mooier kun je het niet hebben, toch? 8)

mitchelli

Ja je hebt helemaal gelijk. Ben zeer tevreden.

mitchelli

Kleine kanttekeningen. .... Ben al bijna 2 maanden mn rijbewijs kwijt. Krijg hem vrijdag terug,en ga dan meteen op vakantie.

Er stond een laser meneer op de Australiƫ weg in Zoetermeer. Het is een tweebaansweg waar een max gelde van 70 km/U. Het was lekker rustig op de weg,en gaf even gas (4 sec denk ik) in het tunneltje waar ik onderdoor reed. Daarna gas weer los,en daar stonden ze hoor.

Ze hadden me gemeten op 135  :eusa_wall: Rijbewijs ingevorderd.  Is tegenwoordig standaard 2 maanden rijbewijs kwijt tussen de 50 en 70 km te hard. De boete krijg ik nog te horen..... Maar zal niet misselijk zijn.

Erg dom en zeker een les. Als je dat roze pasje kwijt ben,ga je hem pas goed waarderen....dat wel. Toch zuur dat het zo kan gaan als je een paar seconde je gas intrapt.

Vulk

Pfoe, dit kan elke (turbo)-rijder overkomen denk ik.

StefanCJ

En zeker op de Australieweg in Z'meer. Ik heb familie wonen in Zoetermeer en die weg is een halve snelweg, voor je er erg in hebt rij je te hard.

mitchelli

Ja is zo. Gelukkig nog maar 5 dagen op de blaren zitten. En dan nog zo'n 700 euro boete schat ik....zucht.

peteRRR

Kan idd een ieder gebeuren die een beetje pit in de auto heeft zitten en op het verkeerde moment het gaspedaal indrukt,heb het zelf niet moeten mee maken
en het lijkt me onprettig maar er staan me wel wat momenten bij dat als er toen.......en dan heb je mazzel,....gewoon even met het speeltje een stukje op
het gas,niet meer niet minder.

Geniet er maar weer van als tie weer in de zak zit Mitchell,...wees voorzichtig. ;)

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Tja, ik heb tot nu toe de mazzel gehad dat ik nog niet gepakt ben, maar ik weet dat het zo gebeurd kan zijn......

maruska

buiten de bebouwde kom tussen 45 en 50 te hard kost 585 euro. deze zal daar nog een aardig stukje bovenkomen..
laser meneren moet je ook platrijden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R