S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Het blijft *** die telefoon foto's, het komt echt niet in de buurt van een reguliere 5.1 MP digicam met normale optische zoom en normale flitser.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

nee was foutje is maar 6 mm....maar wil idd minimaal 13...haha

en ja die foto`s zijn minder.Maar heb geen digitale camera.Komt wel goed een keer.Maar met goed weer en buiten kan ik prima foto`s maken hoor.met minder licht heeft tie het moeilijk.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mimibiti

Citaat van: Turbo-Geek op 12-12-2007 19:51:28
Het blijft *** die telefoon foto's, het komt echt niet in de buurt van een reguliere 5.1 MP digicam met normale optische zoom en normale flitser.
Moet je op je telefoon je foto instellingen veranderen. Kan je mes scherpe foto's maken. Gewoon resolutie enz. maximaal zetten. Kost wel veel geheugen.
Michiel

Dave

Heb jij 7 of 7.5"J comets? Ik denk dat ik in elk geval geen spoorverbreders meer kan monteren achteraan want als ze meer naar buiten komen dan zitten de wielen gewoon tegen de kast.
Vind je verlaging ook wel aan de hoge kant? De mijne lijkt lager met een standaard sportonderstel...

mitchelli

Hij moet nog wat inzakken.Is 40mm.Misschien in de toekomst naar 50mm gaan.Mn velgen zijn 7.5 J Maar ik heb nog best wel wat ruimte tot de kast.Het kan zeker nog wel een cm naar buiten  ;D

Heb mn camera op mn telefoon al op de hoogste resolutie staan.Maar als het een beetje donkerder is werkt het gewoon niet goed.(echt heel snel bewegings onscherpte)

elianmars

Of wat minder gaan drinken, zodat je niet zo trilt, als je een foto maakt  ;) ;) ;D

Dave

Citaat van: mitchelli op 12-12-2007 21:49:33
Hij moet nog wat inzakken.Is 40mm.Misschien in de toekomst naar 50mm gaan.Mn velgen zijn 7.5 J Maar ik heb nog best wel wat ruimte tot de kast.Het kan zeker nog wel een cm naar buiten  ;D
Hmm, ik heb ook 7,5J maar ik krijg mijn vingers niet meer tussen mijn wielen en de binnekant van de kast?  :eusa_doh:

mitchelli

Dan is die van jouw een stuk lager (of ingezakt) achter,dan die van mij.Ik had ook sportonderstel,en auto stond toen ook nogal naar achteren....Hij is nu tenminste mooi recht  :)

M a r c

Citaat van: Dolf op 12-12-2007 22:18:03
Citaat van: mitchelli op 12-12-2007 21:49:33
Hmm, ik heb ook 7,5J maar ik krijg mijn vingers niet meer tussen mijn wielen en de binnekant van de kast?  :eusa_doh:

Zeker nog de originele veren en dempers?  Zal wel gewoon versleten werk zijn... of je bovenste veerschotelrubbers zijn ook al doorgezakt. Of je hebt gewoon té hoge banden  ;)

En ik weet niet hoe dik je vingers zijn, maar op deze foto van jouw wagen lijkt me er meer dan genoeg ruimte, voor mijn vingers althans wel  ;D

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Dave

Op de foto zijn de orginele velgen. Ik heb er nu 7,5J Comets opstaan (en in de toekomst zulle deze als zomervelgen dienst doen). Dat de ophanging versleten zou zijn zou me verwonderen. (Zou allesinds niet mogen bij een auto met minder als 100.000km op de teller...)

Dusja, kwa hoogte zal de auto zijn eigen gewoon nog wat moeten zetten bij mitchelli. Maar ik heb daarstraks liggen poetsen en heb er nog naar gekeken bij men achterste wielkasten, dat wiel kan geen cm meer naar buiten of hij raakt vanboven die rand van het spatbord...

mitchelli

Ik heb 215/40 17 banden,misschien heb jij wat hogere?? Kan er anders ook geen verklaring voor geven.           Maar hij gaat voor zoiezo nog 2 cm omlaag bij mij.

Dave

Ja, ongeveer 3 cm hoger. Ietsjes groter dan standaard, terwijl jij iets kleinere hebt als standaard. Dat verklaart wel iets ;)
Ik hoop van je auto binnekort eens live te zien of op een betere foto want ik wil ook voor 215/40 kiezen in de toekomst.

mitchelli

Dat verklaard denk een hoop  ;D ik ben er met de kersttakken meeting (27-12-07)

M a r c

Dat verklaart alles  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

Dat bedoel ik met een T  ;D