S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Ik stel voor dat we een inzamelingsactie voor Mitchell starten, zodat hij een camera met fatsoenlijke autofocus en een schone lens kan kopen... ;D
Je zegt alleen de laatste onscherp ? maarruh...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Black Magic

Bijna al mijn foto's maak ik met mijn telefoon die eigenlijk nog betere foto's maken dan mijn digitale camera  (Sony Ericsson) ;)

Joachim1

Aha dacht al ziet er anders uit als int echt maar zit op de kop nu...mmm vond andersom wel dikker staan.
Intercooler klopt ja die aansluiting zit int midden maar deze lijkt toch weer anders dan de mijne die ik ook bij ET weg heb.

Maar merk je al wat meer flow dan met deze IC?

mitchelli

CiteerIk stel voor dat we een inzamelingsactie voor Mitchell starten, zodat hij een camera met fatsoenlijke autofocus en een schone lens kan kopen...

Dat vind ik een goed plan  ;D Graag een spiegelreflex digitaal.....

CiteerMaar merk je al wat meer flow dan met deze IC?

Ik merk zeker verschil in flow!Ook in vermogen,en de turbo pakt sneller en constanter op.
Had niet verwacht dat het zoveel zou schelen. Echt een goeie upgrade  :eusa_clap:

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

nog maar een paar fototjes van de lip (nu ook van opzij).Pas op!! Deze foto`s kunnen de neinging hebben scherp te zijn......de neiging he.Hij is wel een beetje vies.

;D

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

Denk toch dat ie andersom moet Mitch ... Zo vind ik het niet echt een verbetering.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Weet je zeker dat die spoilerlip voor een 850 ontworpen is ? Pasvorm lijkt zo... "interesting"  :eusa_think:

reneetje

Ik denk dat een R bumper een mooier resultaat geeft , maar als jij er happy mee bent...................................... klaar toch ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

mitchelli

misschien dan toch maar weer omdraaien,of die spoiler die ze bij et verkopen.....Bovendien heb ik nu toch best wel last van vluchtheuvels.... ;D

CiteerWeet je zeker dat die spoilerlip voor een 850 ontworpen is ? Pasvorm lijkt zo... "interesting" 

Deze spoiler is voor een corrado ontworpen,en dus niet voor de 850.Vandaar ook de intresante pasvorming  ;D

Turbo-Geek

Idd, het was te proberen. Ik zou het nog eens omdraaien en kijken hoe dat is en hoe dat gaat.
Iets anders proberen kan daarna altijd nog.
In ieder geval leuk dat je eens wat probeert wat 100% 'out of the box' is, zie je niet vaak hier.
  The things you own end up Owning you !

Ludo

Citaat van: mitchelli op 01-01-2008 19:46:21
nu toch best wel last van vluchtheuvels.... ;D

wat moet je ook op een vluchtheuvel. ???

:eusa_snooty:

mitchelli

haha,hoe noem je die dingen anders....verkeersheuvels,snelheidsverlagende afdwingers,schokbrekervreters,remstofaanmakers  ;D

Ga hem idd weer omdraaien.Staat wel beter ja

Emiel

mitchelli

kijk dat woord zocht ik  :eusa_dance: