S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

schutten

Ja die velgen zijn erg vet, net als de rest van je auto!
Gewoon doen

;D

Volvo Felipe

Mitch heeft zijn Comet velgskes al te koop staan heb ik gezien

;D

elianmars

Citaat van: Eugene op 06-01-2008 21:45:24
Citaat van: Black Magic op 05-01-2008 23:04:25
Persoonlijk vind ik de OMP blokken koud iets minder goed remmen dan warm

Warm vind ik ze anders bar en bar slecht remmen :-X

Bij jou worden ze niet warm, maar gloeiend heet  ;D

Eugene

Citaat van: elianmars op 06-01-2008 23:44:36

:eusa_shifty:

If it's not blown, it sucks...

Black Magic

Citaat van: Eugene op 07-01-2008 00:57:52
Citaat van: elianmars op 06-01-2008 23:44:36

Tsjah maar zo hard ga ik nou ook niet in de ankers,

Het remt iets beter dan orgineel maar om nou te zeggen dat het helemaal geweldig is , nee

:eusa_shifty:

Tsjah maar zo hard als jij in de ankers gaat ga ik natuurlijk niet  ;)

Maar oke ik ben het met je eens het is niet zo geweldig als die AP's van jouw maar goed het remt iets met de nadruk op iets beter dan orgineel :eusa_whistle:

Eugene

Als je dan andere blokken wil die koud ook goed remmen, pak dan de Mevius... die blijven het teminste ook doen als ze iets warmer worden dan warm ;)

If it's not blown, it sucks...

Black Magic

Dat is misschien wel zo verstandig(hoewel de huidige blokken net nieuw zijn :-\) want af en toe vind ik deze blokken een beetje vaag/wazig remmen daarmee bedoel ik niet echt goed zegmaar (Het gevoel om nog maar iets dieper het rempedaal in te drukken)

mitchelli

zo die foto van die velg die volvo felipe heeft geplaatst is ook super mooi!Maar voordat ik mezelf gek maak met andere velgen ,moeten eerst mn comets verkocht worden  ;D Dus wie wil ze?  :)

Remblokken die ik ga proberen zijn de redstuffs.Merk zelf wel of die aan mijn eisen gaan voldoen.

CiteerJa die velgen zijn erg vet, net als de rest van je auto!
Gewoon doen

thanks !
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Oja nog even iets.Ik daarnet rica bellen voor een afspraak om mn auto te fine tunen ivm de grotere intercooler.Roel jr nam op en zei dat dat helemaal niet nodig was,dat er niets was te fine tunen.Ik vond dat nogal raar,aangezien marc had gezegt dat dat wel nodig was om optimaal resultaat te halen.   ???   Misschien dat rica geen zin had in gezemel om een paar pk`s ? En daar natuurlijk geen geld aan verdienen....
vreemd

Taranis

Vreemd... ik dacht dat Martijn laatst na het monteren van een alu intercooler en het niet aanpassen van de software, een tik in de motor had?

Turbo-Geek

Door de montage van een Alu IC kan het zijn dat het mengsel armer kan zijn door de efficientere koeling, zeker met dit weer.
De enige manier om dit te controleren is door met een fatsoenlijke WBO2 meter te kijken wat het mengsel is met vollast.
Optimaal zit de Lambda geloof ik tussen de 0,80-0.88 onder vollast.
Als dat niet het geval is dan is het verstandig om het aan te laten passen, immers als ie te arm loopt (waarde richting de 1) dan is de kans op detonatie groot en lopen de EGT temperaturen op. Als ie te laag is loopt ie te rijk en verlies je vermogen en verbrand je onnodig brandstof.
Let wel, dit meten met een serieuze WBO2 meter en niet die goedkope marktplaats narrowband rommel want dan kan je bedrogen uitkomen.

De mijnes loopt precies goed (MTE) na plaatsing van de Alu IC en een 3" DP, en dus geen aanpassing van de software nodig.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

Overigens, mooie velg:

Maar een dergelijke velg met een dusdanig velgbed en ET waarde gaat hem op een 850 vrees ik niet worden  :eusa_naughty:
Die eerdere velgen vind ik minder geslaagd, allemaal geen van allen echt gaaf en dus weer iets wat snel 'tijdelijk' zal worden.

The things you own end up Owning you !

mitchelli

moet ik nog maar een keer aanschaffen turbo geek. Ik ga morgen nog eens bellen,en vraag dan naar senior.Maar gevoelsmatig zeg ik dat hij heel goed loopt.Hij is iedergeval sneller dan voor de ic.Want hij spinde bv eerst niet in zn 3 en nu wel  ;D

Waar heb je die velg gevonden volvo felipe? want www.tevodekk.no werkt niet.Is deze ook in nederland verkrijgbaar?

fearless

Deze lijkt er wel op.

team dynamics Mesh III

ook in 5x108
http://www.gkb-import.nl/teamdynamics/velgen/mesh3.html

Alleen niet met zwart hart.  :eusa_think: Misschien zelf spuiten.  ;D

of deze...

ook leuk

Volvo Felipe

8,5x19

Modell: 8,5 X19 WASABI BLACK INOX N164  Pris: 2998,00 SEK

Beskrivelse: