S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Manga

Weet iemand hoe een T5 blok presteerd i.c.m. met originele uitlaat en downpipe?
Omdat er zoveel problemen lijken te bestaan door het te snel opspoelen enz... zou dit toch beter moeten gaan (gecontroleerder) met de standaard downpipe?

850R 2.0 DOP

Eugene

Citaat van: Manga op 14-01-1970 23:08:33
Omdat er zoveel problemen lijken te bestaan door het te snel opspoelen enz... ?

Daar hebben ze software voor uitgevonden, met goede software is hier geen sprake van.

Originele DP is erg restrictief en dan met name de katalysator. Denk niet dat je echt over de 300pk komt met de standaard uitlaatlijn...

If it's not blown, it sucks...

mitchelli

rectificatie...Het wordt pas aankomende maandag dat de velgen binnen komen  :eusa_wall:  :eusa_wall:...hoop ik.Op hoop van zegen dan maar....

Vandaag trouwens de uitslag gekregen van de VISTA wedstrijd (compentitie tussen alle volvo medewerkers in het land).Ik heb 2 dagen een "all wheel drive experience" gewonnen in duitsland (laarbruch).Van de 600 monteurs die mee deden,sta ik op de 10e plaats!...Vorige keer dat er VISTA was had ik een 2 daagse reis gewonnen naar de formule 1 in monza+milaan verkennen,was ook heel leuk.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

Hey gefeliciteerd !! Nu laat ik je met een gerust hart aan mijn Volvo sleutelen ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Jeroentjuh

Citaat van: mitchelli op 20-02-2008 18:04:33
rectificatie...Het wordt pas aankomende maandag dat de velgen binnen komen  :eusa_wall:  :eusa_wall:...hoop ik.Op hoop van zegen dan maar....

Vandaag trouwens de uitslag gekregen van de VISTA wedstrijd (compentitie tussen alle volvo medewerkers in het land).Ik heb 2 dagen een "all wheel drive experience" gewonnen in duitsland (laarbruch).Van de 600 monteurs die mee deden,sta ik op de 10e plaats!...Vorige keer dat er VISTA was had ik een 2 daagse reis gewonnen naar de formule 1 in monza+milaan verkennen,was ook heel leuk.

Ik ga ook, sta ergens op de 12e of 20e plek d8 ik, net 1 punt tekort voor de grote finale. Maar met de 10e plek ga jij wel naar de finale zeker?

Emiel

Citaat van: Jeroentjuh op 20-02-2008 18:22:45
Citaat van: mitchelli op 20-02-2008 18:04:33

Ik ga ook, sta op de 12e plek d8 ik, net 1 punt tekort voor de grote finale. Maar met de 10e plek ga jij wel naar de finale zeker?

Ik mag niet!  :eusa_dance:

Was op vakantie afgelopen donderdag. ;D
Wel knap dat er mensen 3 rondes hebben meegedaan en nog onder mij stonden...

Bij ons gaan 2 receptionisten naar DLD, en dat moeten we waarschijnlijk nog een paar weken aanhoren. :eusa_wall:

850 T5 Freak

ik mag dit keer niet mee  :eusa_wall: allemaal vragen over collision warning enzo terwijl wij daar de cursus pas a.s. maandag van krijgen  ;D maar veel plezier voor de gene die wel gaan  :eusa_clap:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

fearless

Hey gefeliciteerd, ik mag ook niet mee.  :eusa_think:

Citaat van: Turbo-Geek op 20-02-2008 18:06:39
Hey gefeliciteerd !! Nu laat ik je met een gerust hart aan mijn Volvo sleutelen ;)

Is alleen maar theorie.  :eusa_whistle:   ;)

Turbo-Geek

Theorie is de basis voor de praktijk ;)
  The things you own end up Owning you !

mitchelli

CiteerIk ga ook, sta ergens op de 12e of 20e plek d8 ik, net 1 punt tekort voor de grote finale. Maar met de 10e plek ga jij wel naar de finale zeker?

Nee net niet,helaas.Ik zie je staan op de lijst.Ook 74 punten.Tot 19 april dan maar  ;D

Jeroentjuh

Citaat van: mitchelli op 20-02-2008 18:58:01
CiteerIk ga ook, sta ergens op de 12e of 20e plek d8 ik, net 1 punt tekort voor de grote finale. Maar met de 10e plek ga jij wel naar de finale zeker?

Nee net niet,helaas.Ik zie je staan op de lijst.Ook 74 punten.Tot 19 april dan maar  ;D

Ja gaan ff lekker crossen daar ;D en

mitchelli

zal vast gezellig worden...Was je vorige keer ook mee naar monza?

Jeroentjuh

Citaat van: mitchelli op 20-02-2008 19:06:54
zal vast gezellig worden...Was je vorige keer ook mee naar monza?

Neej ik niet, aantal collega's wel...

Walter

Citaat van: mitchelli op 20-02-2008 18:58:01

Mooi hoor! Binnen Hooftman 4 finalisten, 17 deelnemers aan Laarbruch en derde prijs voor Team Woerden! Mitchell gefeliciteerd!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

mitchelli

thanks...

Heb mn velgen als het goed is maandag of dinsdag.....Heb gister wel even mn daklijsten in de kleur van de auto gespoten.Eerst dat  kunstof eraf gehaald wat losliet.Resultaat is aardig te noemen.Binnenkort toch maar nieuwe bestellen,en die laten spuiten voor optimaal resultaat.Hier wat foto`s.....

Laatst in de bossen in schaarsbergen nog een leuke foto gemaakt (nog met de oude toestand van de daklijsten)....was alleen leuker geweest met mn nieuwe velgen   :eusa_wall: