S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joachim1

Auto stond een tijd trug op marktplaats te koop in Haaksbergen meen ik?

Joachim1

Dan zit het wel goed met je roffel  ;)

mitchelli

da`s mooi om te horen.En het is er goed aan te zien,dat ie goed verzorgt is.

Morgen komt mn downpijp,uitlaat en k&n filter binnen.Heb zaterdag al vrij genomen om het zooitje eronder te zetten.Dan hoop ik of dezelfde zaterdag,of maandag hem te laten chippen! Ben zeer benieuwd hoeveel pk hij eruit gaat roffelen,en hoe het rijdt natuurlijk!

Weet trouwens iemand of het klopt dat als je er een dumpvalve op monteerd,het negatieve gevolgen heeft voor het vermogen en zo ???Dat is iedergeval mij wijs gemaakt.Ik zou er heel graag een op willen hebben,maar wil niet dat het tenkoste van het vermogen gaat..
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Johann

Staat allemaal op dit forum.  ;)


t5karel

Citaat van: mitchelli op 16-07-2007 18:28:27
da`s mooi om te horen.En het is er goed aan te zien,dat ie goed verzorgt is.

Morgen komt mn downpijp,uitlaat en k&n filter binnen.Heb zaterdag al vrij genomen om het zooitje eronder te zetten.Dan hoop ik of dezelfde zaterdag,of maandag hem te laten chippen! Ben zeer benieuwd hoeveel pk hij eruit gaat roffelen,en hoe het rijdt natuurlijk!

Weet trouwens iemand of het klopt dat als je er een dumpvalve op monteerd,het negatieve gevolgen heeft voor het vermogen en zo ???Dat is iedergeval mij wijs gemaakt.Ik zou er heel graag een op willen hebben,maar wil niet dat het tenkoste van het vermogen gaat..
En die meneer die jou dat heeft wijsgemaakt  heeft zelf cker een ongeblazen Hyundai Lantra met raceventielen en gepimpte tankdop ;D.Hij,s gewoon jaloers :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mitchelli

Die "meneer" was van rica...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

t5karel

#21
Citaat van: mitchelli op 16-07-2007 19:11:49
Die "meneer" was van rica...
;D.Ben ik benieuwd naar z,n motivatie.Heeft ie niet verteld waarom?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Emiel

Omdat het niks brengt met een standaard turbo?

mitchelli

hij had gezegt dat er al standaard een dumpvalve opzit.En dat de motor alleen maar slecht gaat lopen met zo`n externe dumpvalve.En hij weet dat ik de 19T ga monteren.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Maar heb nu al aardig wat doorgespit op dit forum,en het lijkt erop dat hij het wel juist heeft.Ga dus eerst maar eens zonder rijden..
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

Je kan ook kiezen voor een kombi, dus deels afblazen in de atmosfeer en deels terug in het systeem.
Ik moet eerlijk zeggen dat de reakties die IK gelezen heb positief zijn dus bij mij komt ie er wel zeker op.
Genoeg mensen alhier die positieve ervaringen hebben.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Turbobiker

En je kunt ook je dumpvalve van de turbo afdoppen en een externe monteren, dan heb je in ieder geval de luide 'fssst' ;D
De Tussenpaus

mitchelli

maar hoe zit het dan met de "gemeten lucht die afgeblazen wordt"en daardoor de motor slecht stationair gaat draaien.Dat heb ik hier ook gelezen.Heeft iemand hier ervaring mee.Ik zou natuurlijk dolgraag dat "pssst"geluid willen hebben!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbobiker

Citaat van: mitchelli op 16-07-2007 21:55:49
maar hoe zit het dan met de "gemeten lucht die afgeblazen wordt"en daardoor de motor slecht stationair gaat draaien.Dat heb ik hier ook gelezen.Heeft iemand hier ervaring mee.Ik zou natuurlijk dolgraag dat "pssst"geluid willen hebben!

Klopt, is niet ideaal, maar ook niet echt een heel groot probleem. De betere werking die een externe versie heeft wordt daardoor weer teniet gedaan.
De Tussenpaus

mitsupiet

Citaat van: t5karel op 16-07-2007 18:35:28
Citaat van: mitchelli op 16-07-2007 18:28:27
da`s mooi om te horen.En het is er goed aan te zien,dat ie goed verzorgt is.

Morgen komt mn downpijp,uitlaat en k&n filter binnen.Heb zaterdag al vrij genomen om het zooitje eronder te zetten.Dan hoop ik of dezelfde zaterdag,of maandag hem te laten chippen! Ben zeer benieuwd hoeveel pk hij eruit gaat roffelen,en hoe het rijdt natuurlijk!

Weet trouwens iemand of het klopt dat als je er een dumpvalve op monteerd,het negatieve gevolgen heeft voor het vermogen en zo ???Dat is iedergeval mij wijs gemaakt.Ik zou er heel graag een op willen hebben,maar wil niet dat het tenkoste van het vermogen gaat..
En die meneer die jou dat heeft wijsgemaakt  heeft zelf cker een ongeblazen Hyundai Lantra met raceventielen en gepimpte tankdop ;D.Hij,s gewoon jaloers :evil:.

Citaat van: mitchelli op 16-07-2007 19:11:49
Die "meneer" was van rica...

:eusa_clap:

Te hard geschrobt.......