Goedkope navigatie?

Gestart door viking_in_shorts, 13-07-2007 09:30:13

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: MICHEL306 op 25-01-2011 16:38:38
Ga gewoon voor een chineesje, je hebnt voor een ruime 200 euro een leuke dubbel din met aller dr op en dr an...heb er zelf al ruim een jaar een en bevalt prima, zelfs hansfree bellen kan.

gr M

Ja - lijkt me inderdaad een zeer slecht plan.

Ik heb een dolby ProLogic controller, een 4x100 watt versterker en een stuk of 12 luidsprekers van het merk DynAudio die ik dan weg kan gooien :eusa_wall:

blauweroffel

Tja........
Ik gebruik de HU1205 met carkit. Heb de laatse update (2010) met CD's.
Redelijk betrouwbaar, wat onhandig met al die CD's. Maar handsfee bellen prima!

Heb nu ook sygic nav op mobiel, en die voldoet erg goed. Moet binnenkort erl licentie kopen, anders houdt ie ermee op. Geen idee wat dat moet kosten enzo

BR

Hiker

Ik heb zo'n chinees 5" ding met IGO8 erop. Werkt prima voor € 100,-
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

viking_in_shorts

Jongens jongens jongens ...

Dit is een topic uit 2007

Ik zit ondertussen aan mijn tweede navigatie apparaat. Misschien dat jullie jullie aandacht beter bij huidige vragen kunnen houden :eusa_whistle:

T5turbo

Je tweede alweer?
Goedkoop was duurkoop?  :evil:

;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

viking_in_shorts

Citaat van: T5turbo op 25-01-2011 18:00:29
Je tweede alweer?
Goedkoop was duurkoop?  :evil:

;)

In dit geval .. nee :(   :'(  (heeft me een hoop kopzorgen gekost ook: bij een cabrio is het best moeilijk een raam te vervangen :eusa_wall: -> ook was ik een leuk bedrag aan eigen risico etc. kwijt  )
Trouwens: ik was erg tevreden over mijn Mio 520 (die niet meer te koop was toen ik "toe was" aan vervanging ...)

T5turbo

Ai.......  :'(

Volgens mij heb je me dat toen verteld ja.
Het raam kregen ze er niet netjes in.

Maar goed,dat is verleden tijd.  ;)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

LPGLE

navigatie's zijn tegenwoordig toch niet meer duur ?

Ik heb ooit eens 410 euro betaald voor een tomtom go 300 , met heel europa als aktie pakket  , dát is duur  8)

Heb sinds 1,5  time flies ... 2,5 jaar alweer ...jaar een tomtom one versie 5 in het zwart met rijstrook signalering , ik dacht toen 160 voor betaald .

Moet eerlijk bekennen dat de oude tomtom die m'n maat nu heeft eigenlijk beter werkt , pakt veel sneller op als je weg wilt rijden / opstarten .

viking_in_shorts

4 Posts omhoog :eusa_whistle:

Citaat van: viking_in_shorts op 25-01-2011 17:41:14
Jongens jongens jongens ...

Dit is een topic uit 2007

Ik zit ondertussen aan mijn tweede navigatie apparaat. Misschien dat jullie jullie aandacht beter bij huidige vragen kunnen houden :eusa_whistle: