3e groupbuy heldere lampen 850 / x70 [GESLOTEN]

Gestart door WYD, 17-07-2007 17:23:01

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

johno

Ben misschien een beetje ongeduldig, maar........ik heb nog niets ontvangen (850 zwart). Kleine update wellicht? Alvast bedankt.

M a r c

Zoals gezegd waren de enige leveringsproblemen met de 850-lampen. Alle x70 lampen zijn al uitgeleverd. Volgende week komen de 850-lampen binnen en krijgt de rest zijn spullen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: de geneRaal op 30-09-2007 22:08:42
bij mij veel condens vorming  :eusa_eh:

Bekend probleem wat vanaf het begin af aan ook gezegd is. Alle ontluchtinggaten aan de achterkant dichtmaken helpt, maar net zoals bij de originele knippers (alleen zie je het daar niet) blijf je er altijd last van houden, met de lampen aan wordt de lucht in de knippers immers warm en bij vochtig weer condenseerd het vocht in de lucht aan de binnenkant van het glas omdat het daar afkoelt. Net zoals je dat thuis ook zou hebben met enkel glas.

info@europeantuning.nl

thuur

Citaat van: M a r c op 05-10-2007 12:37:15
Bekend probleem wat vanaf het begin af aan ook gezegd is. Alle ontluchtinggaten aan de achterkant dichtmaken helpt, ...

Die moesten juist open gemaakt worden, toch?

Gr ???

M a r c

Ach, ik ben altijd tegendraads.... dus ik maak ze lekker dicht  ;D  :eusa_whistle:

info@europeantuning.nl

850 T5 Freak

ik heb er weinig tot geen last van!  ???

Gr
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbo-Geek

Timmeh, deze aktie is voorbij en gezien de diverse recente akties denk ik niet dat er snel een nieuwe komt.
Je kan ze echter wel gewoon bestellen (tegen normaal tarief) bij bijv. ET

Turbo-Geek

Kijk goed rond want ze staan ook weleens 2e hands aangeboden en zijn dan vrijwel nieuw.
Roelandt heeft nu een set te koop staan in Zilver als ik me niet vergis.
Ik heb mee gedaan vanwege de MEGA prijs voor zo'n set, maar ook voor de reguliere prijs krijg je best wel veel voor het geld, zeker als je ziet wat mijnheer Volvo rekent voor 1 originele koplamp unit !

de geneRaal

Citaat van: M a r c op 05-10-2007 12:37:15
Citaat van: de geneRaal op 30-09-2007 22:08:42
bij mij veel condens vorming  :eusa_eh:

Bekend probleem wat vanaf het begin af aan ook gezegd is. Alle ontluchtinggaten aan de achterkant dichtmaken helpt, maar net zoals bij de originele knippers (alleen zie je het daar niet) blijf je er altijd last van houden, met de lampen aan wordt de lucht in de knippers immers warm en bij vochtig weer condenseerd het vocht in de lucht aan de binnenkant van het glas omdat het daar afkoelt. Net zoals je dat thuis ook zou hebben met enkel glas.

ben nu bezig om de rubbers van de orginele lampen over te zetten,en eventueel de klemmen ook.
ik heb gezien dat de lampen in de hoek bij de motorkap,niet goed aansluiten op de kast.
dus daar komt het vocht vandaan,heb er nu minder last van,nog wel iets maar ik ben bezig met verbeteren.

staat nog steeds geil die lampen!!!!
Blackstone under construction

Misha

Citaat van: Turbo-Geek op 07-10-2007 12:04:32
Kijk goed rond want ze staan ook weleens 2e hands aangeboden en zijn dan vrijwel nieuw.
Roelandt heeft nu een set te koop staan in Zilver als ik me niet vergis.
Ik heb mee gedaan vanwege de MEGA prijs voor zo'n set, maar ook voor de reguliere prijs krijg je best wel veel voor het geld, zeker als je ziet wat mijnheer Volvo rekent voor 1 originele koplamp unit !

Appels en Peren...

De originele condenseren niet, kun je vastdraaien zonder dat de helft van de bevestigingspunten loskomt (of dat over een jaar doet..) , én het grootlicht schijnt daadwerkelijk verder dan het dimlicht... En ik kan me niet herinneren dat ik in mijn originele lampen ooit insecten heb zien lopen...
Maar dat kan ook bij de montage gebeurd zijn..

Dus voor hogere kwaliteit betaal je een hogere prijs, ja.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbo-Geek

Eerlijk is eerlijk, de kwaliteit is idd minder.
De rubbers heb ik al ingevet (lamp rubber en beide deksels) en wellicht ga ik die ook overzetten en die bevestigingspunten zitten niet optimaal vast.
Echter door ze niet te vast te zetten (vast is vast !) heb je er geen last van, en condens in de originele lampen zal je moeilijk zien bij de originele lampen dus dat punt staat ter discussie.
Insecten in je lampen lijkt me idd te wijten door een onzorgvuldige installatie want de koplamp sluit verder gewoon goed af.

Resume, de originele koplamp is qua kwaliteit beter ... PUNT maar het verschil in prijs en looks staat absoluut NIET in verhouding dus is de keuze snel gemaakt.

Misha

Citaat van: Turbo-Geek op 07-10-2007 19:55:29
Eerlijk is eerlijk, de kwaliteit is idd minder.
De rubbers heb ik al ingevet (lamp rubber en beide deksels) en wellicht ga ik die ook overzetten en die bevestigingspunten zitten niet optimaal vast.
Echter door ze niet te vast te zetten (vast is vast !) heb je er geen last van, en condens in de originele lampen zal je moeilijk zien bij de originele lampen dus dat punt staat ter discussie.
Insecten in je lampen lijkt me idd te wijten door een onzorgvuldige installatie want de koplamp sluit verder gewoon goed af.

Resume, de originele koplamp is qua kwaliteit beter ... PUNT maar het verschil in prijs en looks staat absoluut NIET in verhouding dus is de keuze snel gemaakt.

Da's heel persoonlijk.

Ik heb de heldere besteld, gemonteerd, gemodificeerd zodat ze wel vast te zetten zijn...
En 2 weken later verkocht omdat ik de primaire functie, namelijk het verlichten van de weg met dimlicht en grootlicht niet fatsoenlijk werkt..
Voor mij gaat de functie boven de vorm...

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbo-Geek

Ik heb nu juist veel meer licht, MAAR ik heb meteen wel Xenon gemonteerd. Met name dit laatste is niet aan te raden bij originele lampen die geen helder glas hebben.
Dus Function & Fashion.

WYD

Is al bekend wanneer de resterende lampen worden uitgegeven?
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?