3e groupbuy heldere lampen 850 / x70 [GESLOTEN]

Gestart door WYD, 17-07-2007 17:23:01

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

dat zal dan wel................weer ff wachten dus  :eusa_eh:
Blackstone under construction

Black Magic

Toch fijn heb je je lampen alleen geen knippers dus das geeen gezicht ::)

WYD

Ik ben al lang blij dat ze nog geleverd worden, voor het geld wat ze moeten kosten mogen we denk ik ook niet klagen als het iets langer duurt  ;)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Misha

Citaat van: Black Magic op 06-08-2007 19:39:26
Toch fijn heb je je lampen alleen geen knippers dus das geeen gezicht ::)
Zo heel erg is het niet hoor, en je kunt natuurlijk zonder problemen de knippers  later bijprikken.
In ieder geval kun je dan vast de aanpassingen doen aan de units, heb je dat maar vast gehad...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

innocenti

Woont er iemand in de buurt van Den Bosch met een X70 met zilvere heldere koplampen. Ben er nog niet uit voor m V70R maar denk dat in het echt zien zeker helpt. Dus ik zou graag bij iemand komen kijken. In de buurt van Arnhem mag ook waar ik werk.

Of kan ik woensdag avond beter naar ET rijden in Moergestel? Maar eens stukje vanuit Rosmalen.

devince

Tja, iets minder leuk nieuws (voor mij dan vooral)
Ik moet mij laten verwijderen van de lijst voor de heldere lampen.
Heb net een ontmoeting met een meeuw gehad op de A9 met 120 km/h
Deze held is dwars door de grille en de rechter koplamp gegaan. :eusa_wall:
Zal nu met grote spoed een andere lamp en grille moeten hebben en ben nu dus
aangewezen op de dealer. (morgen al plaatsen)
Dus een originele koplamp en grille en geen heldere voor mij op dit moment. :'(
Sorry voor het ongemak, misschien zou iemand mij willen verwijderen van het lijstje.
groet Vince

S. Brouwer

Citaat van: devince op 06-08-2007 20:39:05
Tja, iets minder leuk nieuws (voor mij dan vooral)
Ik moet mij laten verwijderen van de lijst voor de heldere lampen.
Heb net een ontmoeting met een meeuw gehad op de A9 met 120 km/h
Deze held is dwars door de grille en de rechter koplamp gegaan. :eusa_wall:
Zal nu met grote spoed een andere lamp en grille moeten hebben en ben nu dus
aangewezen op de dealer. (morgen al plaatsen)
Dus een originele koplamp en grille en geen heldere voor mij op dit moment. :'(
Sorry voor het ongemak, misschien zou iemand mij willen verwijderen van het lijstje.
groet Vince

Neems eens contact op met volvo sloperij Jan de Boer uit Noord-scharwoude. Of anders hunter in gorredijk. Daar kan je goedkoper een 2e hands koplamp vandaan halen.

Of een nieuwe imitatie via http://www.koebergenautos.nl
Koplamp inc hoogte regeling kost daar €60,- en een nieuwe gril €55,-

http://www.koebergenautos.nl/index.php?id=parts&fabricant=142&type=1664

Lijkt mij aanzienlijk goedkoper dan via de volvo

devince

Had ik ook al aan gedacht, maar wordt verzekeringswerk, want ook beschadigde motorkap en bumper.
Tegenwoordig kan je je auto laten maken bij een aantal aangesloten garage's / schadebedrijven.
Zelf aan de gang is er volgens mij niet meer bij

Misha

Citaat van: devince op 06-08-2007 20:57:29
Had ik ook al aan gedacht, maar wordt verzekeringswerk, want ook beschadigde motorkap en bumper.
Tegenwoordig kan je je auto laten maken bij een aantal aangesloten garage's / schadebedrijven.
Zelf aan de gang is er volgens mij niet meer bij

Zeker wel !
Tenzij je dat expliciet hebt afgekocht/afgesproken in ruil voor een lagere premie... maar zelfs dan, je krijgt dan alleen het geld voor 'groene' onderdelen ipv nieuwe onderdelen.
Het is JOUW keuze of je de auto laat repareren, en hoe.
De verzekeraar kan je hier NIET toe verplichten, al doen ze nog zo hun best.
Dit is een groot misverstand, en de maatschappijen proberen je hier te intimideren, maar het is onzin. Het enige wat ze verplicht zijn, is jou schadeloos stellen, daar betaal je nl je premie voor.

Tenzij je -zoals gezegd- hier een expliciete verzekering in natura of zo voor hebt gesloten.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

devince

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Zal morgen eens de voorwaarden gaan lezen.

Black Magic

Lees mijn schade herstel project eens door dan zie je wat je zelf kan doen bij afkoop ;)

innocenti

Op hoeveel deelnemers staat de planning eigenlijk? Is mijn inschrijving het verschil tussen wel en niet doorgaan? En wat gebeurt er met de actie als het er maar 9 zijn? Wordt de actie dan afgeblazen of geldt er dan een hogere prijs.

M a r c

Iedere leverancier van de lampen zit helaas met dezelfde leveringsproblemen, ik heb ook al geprobeert om ze via andere kanalen sneller te krijgen, helaas zonder resultaat  :(  Ik snap ook niet wat er aan de hand is, eerst wordt de markt overspoelt met die lampen en nu zijn ze bijna niet te verkrijgen  :-\

EDIT:  IK HEB NOG EEN AANTAL SETS ZWARTE KNIPPERLICHTEN KUNNEN REGELEN ELDERS! DUS HET ZIET ER NAARUIT DAT DE ZWARTE SETS NA DIT WEEKEND COMPLEET KUNNEN WORDEN GELEVERD  :D  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FRANQ

ik ben morgenochtend met vakantie voor 3 weken, hoe moet ik dit nu doen met die zwarte koplampen
(ivm betaling etc.) als ze apart kunnen worden gehouden zou ik dat erg op prijs stellen.

mvg

frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

de geneRaal

Citaat van: M a r c op 07-08-2007 16:21:48
Iedere leverancier van de lampen zit helaas met dezelfde leveringsproblemen, ik heb ook al geprobeert om ze via andere kanalen sneller te krijgen, helaas zonder resultaat  :(  Ik snap ook niet wat er aan de hand is, eerst wordt de markt overspoelt met die lampen en nu zijn ze bijna niet te verkrijgen  :-\

EDIT:  IK HEB NOG EEN AANTAL SETS ZWARTE KNIPPERLICHTEN KUNNEN REGELEN ELDERS! DUS HET ZIET ER NAARUIT DAT DE ZWARTE SETS NA DIT WEEKEND COMPLEET KUNNEN WORDEN GELEVERD  :D  :D

:eusa_clap:   kunnen we toch nog knutselen volgende week :eusa_dance:

gr blije maus   :angel:
Blackstone under construction