Weekje Zweden??

Gestart door viking_in_shorts, 08-11-2006 10:39:54

Vorige topic - Volgende topic

llinssen

Citaat van: Taranis op 13-11-2006 17:31:06
Citaat van: Joris_Scholte op 12-11-2006 20:25:29
TT-Lines is acht uur varen, nette boot, kost maar 180 EU voor een retourtje.

:o :o

Exclusief hut dan ofzo ? D'r gaat 1x in de 2 tot 4 weken iemand via/voor de zaak van pa naar Zweden, meestal zit het rond de 280 euro voor een enkeltje (Travemünde-Trelleborg), inclusief diner en ontbijt, en een 2-persoonshut (voor alleengebruik, anders krijg je er een ander bij). In het hoogseizoen nog een paar tientjes meer, in het laagseizoen een paar tientjes minder...

Volgens mij is dat het 2006 eind van het jaar aanbiedingstarief, voor een overtocht overdag.
Als je het niet erg vindt om te rijden is rijden volgens mij goedkoper.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Ludo

biogas/methaan =aardgas.

zoek maar eens in google naar de vulnippel voor CNG voertuigen.
dan word het al duidelijker waarom je dit niet kunt tanken als je een lpg installatie hebt.  :evil:

Taranis

Citaat van: llinssen op 13-11-2006 17:46:07
Volgens mij is dat het 2006 eind van het jaar aanbiedingstarief, voor een overtocht overdag.
Als je het niet erg vindt om te rijden is rijden volgens mij goedkoper.

Aha ik dacht al... nemen zelf altijd een nachtelijke overtocht, vandaar :)

viking_in_shorts

ok .. ik zal het wel allemaal verkeerd begrepen hebben, maar:

-> als iemand nou even naar www.fordonsgas.se gaat en links op de knop "frågor och svar" klikt -> er komt dan een .pdf tevoorschijn en bijna bovenaan staat een tekeningetje hoe je "Fordonsgas" moet tanken = is dit geen LPG installatie?

-> aangezien er volgens deze site 8 stuks tankstations in Göteborg alleen al moeten zijn die "fordonsgas" aanbieden, kan ik er wel even langs eentje rijden. hoe kan ik mezelf (en anderen) ervan overtuigen dat zij wel of juist niet aanbieden wat de nederlandse LPG - wagen nodig heeft?

ok .. even een stukje verder lezend op de site van de gasvereniging (linkje Liquid Force eerder) zie ik dat Fordonsgas niet datgene is wat jullie als LPG gebruikers nodig hebben. Wat jullie nodig hebben heet hier "Gasol" -> hezelfde als ik in mn barbeque verstook. Zal nog eens verder kijken ..

duikertjuhhh

het lijkt me heel erg gaaf zoiets hoor

teddy

het idee is leuk of het nu een langweekend wordt of een week, ik wil wel mee die kant op

gr. teddy :eusa_dance:

Frisian Viking

Klinkt goed, als ik tijd heb, en het met een vakantie kan plannen, lijkt het mij ook leuk.

Bauke

Barry_C70

Any new developments on this meeting? I was actually thinking about driving up to Gothenburg this summer, and then I remembered this thread. This is my last month of classes and I'm sure I'll be able to take time off work after June.

Bastiaan

Nog steeds niet?
Weet nog niet wanneer we weer naar Zweden rijden.  :eusa_think:
- Binnenkort voor de deur: C70 2.0T Convertible 2004, 68d km
- Volvo V70 D3 geartronic 2011, Savile Grey, Limited Edition, Luxury Line MY12
- 480 2.0i Collection #372, 1995, Flame Red Metalic (verkocht onder voorbehoud)
- V70 D5 185pk GearTronic, 2007, Black Saphire Metalic (verkocht)
- 850 T5 estate, 1994, Dark Olive Pearl (verkocht!)