NOORDELIJKE Meeting

Gestart door albertohylco, 01-07-2007 09:46:28

Vorige topic - Volgende topic

albertohylco

Omdat ik de noordelijke meeting heb gemist in groningen
En het leuk zou vinden om de volvo's nog een keer bij elkaar te krjgen
om te zien wat voor moois er rond rijd in de buurt
deze topic
Nu kwam er al iemand op het idee van een puzzel rit

Citaat van: Dennis850 op 01-07-2007 02:07:28
Is het mischien een optie om er een puzzelrit aan te koppelen?
Op een zondagmiddag eind September ofzo? Ik wil wel wat organiseren bij mij in de omgeving. Appelscha-Assen. Mischien idd met afsluitende BBQ. Mocht er animo voor zijn hoor ik het wel.

lijkt mij leuk voor al op een zondag , omdat dat vaak de dag is dat je zegt
waar gaan we vandaag ff naar toe ( teminste bij ons )
laat maar horen wat we er van vinden

hpkevertje

Goed plan. Niet dat ik van te voren kan inschatten hoeveel mensen er komen maar meer om te zien of er voor zoiets uberhaupt animo is.
Succes ermee!! :)

Barry_C70

Count in me, Sunday's are always good for me. Not too sure what I think of puzzle drive (treasure hunt) but I'd be up for it, I'm more into convoy drives where people stare and wonder ;D

Volvo Felipe

Dennis850

uiteraard ben ik van de partij. Puzzelrit of achter elkaar aan roffelen what ever. als het maar ontspannen is.

Ik wil wel wat regelen die dag als het nodig is dus ik hoor het wel. Mischien is het handig om de vakanties aan te geven zodat we een idee hebben waneer het niet uitkomt.

Tot week 34 zit ik in Zweden

Viper850

Goed idee! Ergens in september ofzo!

Wibren

Goed idee, ik ben zeker van de partij. Ben zelf meer een voorstander van een convooirit maar zie wel wat het wordt  :eusa_dance:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

denkweb

Waarom niet naar de BBQ meeting in augustus?

Esveldt

Ja inderdaad, waarom niet naar de BBQ van augustus.

Is toch mooi man zo'n enorm grote groep Volvo.

t5karel

Citaat van: denkweb op 25-07-2007 08:51:01
Waarom niet naar de BBQ meeting in augustus?
mee eens :eusa_dance:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

antonh

Wanneer en waar willen jullie wat organiseren in het Noorden?
Ik wil anders ook komen.

Hein

Barry_C70

If you can wait for another 2 weeks, the BBQ meeting in Noordbroek is coming up on the 26th, that's gonna be one of the best noordelijke meets ever! ;D

Thys

Grr, 26e zit ik in Wenen. Ook hartstikke leuk, maar geen meeting voor mij dus... Voor een andere keer houd ik me beslist aanbevolen