En weer een T-5R eigenaar erbij :-D

Gestart door coyote1980, 20-07-2007 12:02:36

Vorige topic - Volgende topic

Bastiaan

Citaat van: Daniel480 op 20-07-2007 18:53:59
Steeds meer 480 rijders gaan voor een 850, daarmee de de 480 in de garagebox blijft staan, en mooi blijft  ;D

Veel plezier met de straks "nieuwe" CY

Danny
He Danny, alles guht?
Ik wist niet dat jij hier ook wel eens op het forum zit.

Inderdaad steeds meer 480-bezitters die er iets praktisch naast rijden... :D

groeten
- Binnenkort voor de deur: C70 2.0T Convertible 2004, 68d km
- Volvo V70 D3 geartronic 2011, Savile Grey, Limited Edition, Luxury Line MY12
- 480 2.0i Collection #372, 1995, Flame Red Metalic (verkocht onder voorbehoud)
- V70 D5 185pk GearTronic, 2007, Black Saphire Metalic (verkocht)
- 850 T5 estate, 1994, Dark Olive Pearl (verkocht!)

V70geRwin

Gefeliciteerd!

Herken je gevoel helemaal!
Veel plezier en fijne vakantie!

Topsport180

<off-topic>

Ha Danny, leuk om jou ook eens hier "tegen te komen"  :eusa_dance: Volgens mij zijn wij de enige twee in Duitsland wonende bezoekers van dit forum  :eusa_angel:
Ik begrijp uit jouw bericht dat de 850 T5 uitstekend bevalt, mooi zo !

Gr, Marc

<on-topic>
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

coyote1980

Hey Danny! Ja, zo langzaamaan wordt er door meer en meer 480-rijders een échte Zweud in huis gehaald... Meestal zelfs letterlijk, gezien de berg onderdelen die in de loop der tijd wordt verzameld ;)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

lipton

das een mooie bak !!! echt waar.

thuur

Zo, das een plaatje :o

Mooi hoor 8)

Gr ;D

matRRR

heel nette auto, inderdaad!
Met name onder de motorkap bijna helemaal tadeloos!
Misschien een keer een ander koelvloeistofreservoir, aangezien die iets bruin uitgeslagen is.
houd hem zo, en tot ziens op een van de meetings
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

coyote1980

Ik zal zeker ook naar meetings komen, maak je geen zorgen  8)

En gisteren goed nieuws gekregen: een prachtig uitziende set 850 achterlichten MY 1996 te pakken gekregen, dan gaat van de week die matte zooi eruit en glimt dat ook weer als (n)ooit tevoren!  ;D

Beetje bij beetje wordt hij mooier en mooier en mooier  :laugh:

Vannacht om 2 uur uit bed, broek aan en naar de 850 gegaan om te kijken. Nee, niet alleen maar omdat hij zo gaaf is, maar met vocht op de buitenkant van de voorruit en de manier waarop de lantaarnpaal erop scheen was het net alsof de complete voorruit versplinterd was. Was dat een geruststelling. Even welsterusten gezegd tegen hem en weer mijn nest ingekropen.  :eusa_shifty:

Eugene

Hele mooie T-5R!!!

Waar in DE woon je?

If it's not blown, it sucks...

coyote1980

Citaat van: Eugene op 21-07-2007 16:43:42
Hele mooie T-5R!!!

Waar in DE woon je?
De T-5R uit de startpost staat gewoon in Grunn ;)

Nunki

Wauw mooie vanillepuding! Gefeliciteerd ermee.
Mooi ook zo'n glimmend motorblok. Ga ik ook aan werken.

Groet!
Joost

Volvo Felipe

Hey CY,

Een prachtige wagen dat je hebt en ik wens jou er dubbel en dik veel plezier ermee.

groentjes
;) ;) ;) ;)

coyote1980

Hehe, bedankt allemaal! Vanochtend de 850 weggebracht voor een nieuwe riem (bij 120k gedaan, stand is nu 200k, beetje vroeg maar toch maar doen) en turborevisie, dan ben ik hopelijk straks van die pluimpjes verlost.

Ik verwacht dat hij vrijdag weer klaar is, hopelijk zijn mijn Titans ook vrijdag/zaterdag klaar, dan ziet het er weer een stuk leuker uit dan nu :D (hij staat nu op Antlia's met winterbanden)

Volvo Felipe

We zijn allemaal benieuwd naar jou bollide, en naar de leuke foto's...

coyote1980

Zo, weer een paar dagen en een heleboel eurootjes verder en er is weer het een en ander te melden  8)

- De Titans zijn hersteld, alle stoeprandschade is netjes weggewerkt en de velgen zien er weer strak uit. Twee nieuwe Michelin Pilot Exalto PE2 erop en gaan!

- Het blauwe pluimprobleem is verholpen, in plaats van een gereviseerde turbo moest er een compleet nieuwe gemonteerd worden (au), ook meteen bij de combigarage de distributieriem laten doen en de MY1996 achterlichten laten monteren (wat een verschil!)

- Zondag de 850 gewassen, met cleaner aan het poetsen geweest en daarna in de was gezet. Wat ziet ie er mooi uit, kan er uuuuuuuren naar kijken 8)  Het regenwater parelt eraf :)

- Vandaag heb ik hem weggebracht naar de aircoboer, dan kan ik hem morgenochtend weer ophalen en zit er een nieuwe verdamper in en is hij afgevuld.

Al met al heeft het wat gekost, maar is hij nu helemaal klaar voor de vakantie, en heb ik ook voor de komende jaren hopelijk (redelijk) nette garagerekeningen zonder verrassingen... (yeah right  :eusa_silenced:). Zaterdag naar Zweden en dan maar eens lekker over de brug, het zou mooi weer worden volgens www.smhi.se