ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Chris

#105
Vorige week heb ik maareens de bougies van de roffel vervangen. Had ze al een tijd liggen, maar nogsteeds niet aan toegekomen.

De roffel hield zo nu en dan nog weleens in. Niet bij volgas opvallend genoeg, maar ongeveer bij "halfgas". Als je bijvoorbeeld bij het inhalen op de rijksweg gas gaf, de automaat niet terugschakelde en de turbo meer begon te blazen begon hij weleens te schokken. Na het vervangen van de bougies heb ik het slechts 1x gehad... misschien toch ook maareens de bougiekabels vervangen en kijken of de rotor en verdelerkap nog goed zijn. Blijkbaar waren het niet enkel de bougies.

Actiefoto ;D



En dit kwam eruit zetten:




Vandaag de auto een snelle wasbeurt gegeven en wat foto's gaan schieten met het prachtige weer. Wilde ook eens een leuke handtekening / banner maken voor op het forum, dus ben er maar even op uit getrokken. Hier enkele naar mijn idee geslaagde foto's.












Rayman

Dockshelters blijven populair ;D. Nette 850 trouwens! :)
Dark Side of the Force is German

Chris

Dankje ;D

Ik vind het inderdaad leuke locaties, was niet de eerste shoot bij / in zo'n ding.

mr clubs

Mooie foto's en mooie auto, erg mooie kleur ook.

gr Paul

BartusKN

Chris je heb de fotovibe te pakken :D mooie plaatjes hor. maar nog mooier is de auto. Hoe is het met je voorbumper en lichte schade ??

Chris

Citaat van: BartusKN op 05-05-2008 10:13:21
Chris je heb de fotovibe te pakken :D mooie plaatjes hor. maar nog mooier is de auto. Hoe is het met je voorbumper en lichte schade ??

Enige nadeel is dat het verkleinen van de foto's ervoor zorgt dat de randen van de auto wel geribbeld lijken :eusa_think:

Chris

#111
En ja hoor.. het twijfelen is voorbij. Ik heb een mooie set Volans aangeschaft vandaag, met dank aan Marco (dcccl) :eusa_clap: 

Komend weekend, of het weekend erop, ga ik banden zoeken en om de velgen laten trekken. Foto's zullen hier spoedig volgen! Kan niet wachten om ze onder de auto te hebben.

Ik ben blij.. weer een stapje verder met Thor ;D

- Voorbumper spuiten (afspraak reeds gemaakt voor januari)
- Inbouw carkit
- Vervangen of opknappen van het leren stuur
- Heldere koplampen

- Volans eronder\
- 3" DP
- Chipje

Chris

Zoals reeds vermeld heb ik donderdag de Volans opgehaald bij Marco in Zwolle. Vrijdag gelijk aan het bellen geslagen voor banden, helaas moeten de banden besteld worden en zit er 2 dagen levertijd op. Komend weekend zal ik dus pas nieuwe banden om de velgen laten trekken.

Vanzelfsprekend ben ik helemaal blij met mijn velgen, en kon ik niet wachten om erop te gaan rijden ;D. Ik heb de velgen daarom gisteren lekker schoongemaakt (al waren ze niet heel vies), en vervolgens met de winterbanden die er nog op zitten onder de auto gemonteerd. Et voila.. zie hier het resultaat! (inclusief schoonmaakwerk met het meer dan briljante Dasty). Geen schone roffel, geen leuke fotolocatie, slechts foto's om de velgen onder de auto te zien...

















Met de nieuwe velgen is de auto iets hoger komen te liggen, en dus kan ik weer een nieuwe To-Do aan mijn lijstje toevoegen: verlagen.

- Voorbumper spuiten
- Inbouw carkit
- Vervangen of opknappen van het leren stuur
- Heldere koplampen
- Volans eronder
- 3" DP
- Chipje
- Verlagen

BartusKN

vind het niet mooi! dit zeg ik alleen omdat ik anders heel jaloers overkom

erg mooi, echt waar !
zeg waar kan ik dasty kopen elders dan wibra ??? onze heeft het niet grrr

850 Ra$ing

Citaat van: BartusKN op 11-05-2008 14:33:58
vind het niet mooi! dit zeg ik alleen omdat ik anders heel jaloers overkom

erg mooi, echt waar !
zeg waar kan ik dasty kopen elders dan wibra ??? onze heeft het niet grrr

Vergeet vooral de kleur van de auto zelf ook niet, die is eigenlijk nog het mooist!

BartusKN

Citaat van: 850 Ra$ing op 11-05-2008 15:18:07
Citaat van: BartusKN op 11-05-2008 14:33:58
vind het niet mooi! dit zeg ik alleen omdat ik anders heel jaloers overkom

erg mooi, echt waar !
zeg waar kan ik dasty kopen elders dan wibra ??? onze heeft het niet grrr

Vergeet vooral de kleur van de auto zelf ook niet, die is eigenlijk nog het mooist!

vind zelf silversand het mooist  ::)  :eusa_whistle: :angel:

Taranis

Citaat van: Chris op 11-05-2008 13:25:38
Met de nieuwe velgen is de auto iets hoger komen te liggen

Huh? Dat zou dus betekenen dat de rolomtrek van het wiel is toegenomen? Of zie ik iets over het hoofd?

Ziet er trouwens goed uit moet Volans :eusa_clap:
Alleen de kleur van die dingen... smaak is persoonlijk maar zijn ze niet wat licht?

thuur

Citaat van: BartusKN op 11-05-2008 14:33:58
zeg waar kan ik dasty kopen elders dan wibra ??? onze heeft het niet grrr

Andere Wibra zoeken, het is idd niet overal voorradig.


Staat mooi hoor!


Gr 8)

Chris

#118
Dank allen! Vind het zelf ook echt super :)

Citaat van: Taranis op 11-05-2008 17:28:21
Citaat van: Chris op 11-05-2008 13:25:38
Met de nieuwe velgen is de auto iets hoger komen te liggen

Huh? Dat zou dus betekenen dat de rolomtrek van het wiel is toegenomen? Of zie ik iets over het hoofd?

Ziet er trouwens goed uit moet Volans :eusa_clap:
Alleen de kleur van die dingen... smaak is persoonlijk maar zijn ze niet wat licht?

Sja, ik constateer dat de R-lip beduidend verder van het wegdek ligt dan voorheen met de Columba's. Ik denk dat je aanname dus correct is. De wielbak is overigens ook meer gevuld naar mijn idee, of is dat misschien gezichtsbedrog?

Taranis

Heb je je tellerafwijking al gecontroleerd met je navigatie? Lijkt me sterk dat de rolomtrek enorm afwijkt, want dan klopt er van de tellerafwijking ook niet veel meer  :eusa_eh: